• tysken20

Jag dras till äldre och lite mer erfarna kvinnor

Hej! Jag är i 20 år men känner inte att jag riktigt attraheras av jämnåriga, varför vet jag inte men det finns ingen attraktion från min sida. Mina ögon hamnar istället på lite äldre kvinnor 30-50 års åldern men vet inte hur jag ska gå tillväga...

vill helst börja chatta för att se vart det kan ta mig, någon som har tips på vart jag ska söka eller finns det möjligtvis någon här inne?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Jag dras till äldre och lite mer erfarna kvinnor
  • Anonym (40+ kvinna)

Dejtingsida kanske.

Tror inte många 40+ vill dejta 20 åriga killar men det finns säkert någon som kan tänka sig det med.

• Anonym (Få)
    Anonym (40+ kvinna) skrev 2018-11-28 16:40:18 följande:

Dejtingsida kanske.

Tror inte många 40+ vill dejta 20 åriga killar men det finns säkert någon som kan tänka sig det med.

Ja det måste vara väldigt få kanske fungerar bättre med kvinnor som är tio år äldre 
  • Äntligen18
    tysken20 skrev 2018-11-28 16:02:45 följande:

Hej! Jag är i 20 år men känner inte att jag riktigt attraheras av jämnåriga, varför vet jag inte men det finns ingen attraktion från min sida. Mina ögon hamnar istället på lite äldre kvinnor 30-50 års åldern men vet inte hur jag ska gå tillväga...

vill helst börja chatta för att se vart det kan ta mig, någon som har tips på vart jag ska söka eller finns det möjligtvis någon här inne?

Tack på förhand!

Är vi alla inte det?

Alla som är under 25 tänder mer på mogna kvinnor än jämnåriga.

Men det är svårt att hitta några vare sig på nätet eller real life.

Tänkte kanske starta ett nätverk för sånt?
  • Äntligen18
    tysken20 skrev 2018-11-28 19:52:08 följande:

Exakt, de kan vi fixa ;)

Jag är seriös alltså... Har du kik?
  • Anonym (35)

Jag är själv 35 år och har aldrig varit tänd på små killar tvärtom äldre killar gillar jag. Vill knulla m min svärfar som är du dubbelt så gammal men men haha. Kanske fader/moderskomplex som gäller oss TS?haha

• Kalle68
    Anonym (35) skrev 2018-11-29 06:48:12 följande:

Jag är själv 35 år och har aldrig varit tänd på små killar tvärtom äldre killar gillar jag. Vill knulla m min svärfar som är du dubbelt så gammal men men haha. Kanske fader/moderskomplex som gäller oss TS?haha

Skicka ett pm här.
  • Kalle68
    Anonym (35) skrev 2018-11-29 06:48:12 följande:

Skicka ett pm här.
  • scorpio79s

Hej! Hoppas du träffar någon äldre kvinna väldigt snart! Kan tänka mig att det är lätt att träffa någon. Är själv 39 år och träffar en kille som är 31 år. Innan jag träffade honom så var jag inte intresserad av att träffa någon som var så pass yngre än mig. Trivs som fisken i vattnet tillsammans med denna killen. Han är väldigt mogen för sin ålder. Hade han inte varit mogen så hade jag inte velat fortsätta träffa honom. Önskar dig all lycka med att träffa kvinnan i ditt liv! :)

Svar på tråden Jag dras till äldre och lite mer erfarna kvinnor