Så besviken på dejt eller överreagerar jag?
Har pratat med en kille i 2 månader nu. Han har skrivit dagligen till mig o vi har pratat totalt hela tiden. Vi har vart på 4 dejter då vi bor 15 mil ifrån varandra. Vi båda är ute efter seriöst. Varje dejt har jsg tyckts känts bra o har alltid fått ett meddelande stt jag ska skriva när jsg är hemma så han vet allt gått bra. Vi har haft sex o myser i går ut o äter. Jag har vart ärlig stt jsg har svårt stt lita på folk då jag nyrligen vsr tillsammans med en psykopat vill jag kalla det o han är även dömd för sexual brott mot mig. Han vsr otroligt stöttande i detta på alla sätt. Sista dejten var väldigt mysig o han hörde av sig efter som vanligt för stt typ 2 dagar senare inte höra av sig alls. Jag skrev o fick en ursäkt som svar stt det är kaos på jobbet. Mem jag ser ju han snapar mef andra o lite tid finns ju. Jag förstår att man inte ksn krävs att någon ska börja tycka om en, men det som gör mig arg är stt jag då inte tycker att man ses 4 gånger, hör av sig dagligen o även har sex för stt sedan typ bara hå upp i rök? Jag misstänker han kan ha börjat prata med nån annan tjej.. hur ska jag bete mig? Bara ignorera helt eller låtsas so vanligt o snapa lite bilder o se hur han är då eller hur ska jag göra?