• Ronja8745

Min sambo tar kontakt med andra tjejer

Som rubriken lyder så tar min sambo kontakt med andra tjejer via olika appar som han har ibland på sin telefon. Han tar bort apparna såfort han är påväg hem från jobbet. Jag är inte den som snokar utan det har vart en ren tillfällighet att jag har hittat det. Det har hänt i två olika perioder. Han skickar nakenbilder till dom, får skickat bilder till sig från dom. Skriver precis lika kärleksfullt och ?dirty? som han brukar skriva till mig när vi väl är ifrån varandra. När han erkände nu sista gången så började han lipa och sa att han behöver hjälp. Han erkände att jag inte kan lita på honom för han kan inte ?hjälpa? att han tar kontakt med dom. Jag tycker att detta är väldigt jobbigt. Vad ska man göra?

• Svar på tråden Min sambo tar kontakt med andra tjejer
  • Anna60

Mysig kille. Uppenbarligen har han ett så stort bekräftelsebehov att han inte kan hejda sig. Jag hade inte stannat kvar  hos honom. Och jag skulle aldrig kunna lita på honom. Skicka nakenfoton till andra tjejer? Han är fan inte frisk. Ligger något där som han bör gå i terapi för. Om han vill bli hel igen.

• Jagocolin

så höll min på med. jag förlät, förlät och förlät. och tillslut så blev jag lämnad för en annan...

• JonnaElina

Sådär höll min man på med också, råkade se och visade sig att han hållt på länge med sånt! Förlät men 2 veckor senare så såg jag att han fortsatt och nu är vi under separation.. Försökte förlåta men hade ont i magen varje dag över att tro att han sitter och skriver med andra i bilen, på jobbet osv :-/ Så 10 år tillsammans är nerspolat i toan.

• fluffan84

Tror inte du kan hjälpa honom. Om han verkligen ville ha hjälp så skulle han söka det. Vi kvinnor tror alltid vi kan förändra en man men det kan vi inte. De kan bara förändra sig själva om de själva vill. Tänk noga över hur du vill ha ditt liv - för du har bara ett liv att leva. 

Svar på tråden Min sambo tar kontakt med andra tjejer