• mlius

Olycklig kärlek som dödar mig

Hej fina ni! Ska försöka berätta en väldigt lång och komplicerad historia lite kort.

Jag träffade en kille för ca ett år sen, på en efterfest. Det visade sig att vi har väldigt många gemensamma vänner, då han är en kollega till min bästavän.

Vi höll på lite, men jag visste redan från första sekund att honom ska jag ha. Han är den finaste och mest charmiga människa jag någonsin träffat. Vi hade inte sex, men det var nära. Han pratade lite om sitt ex (som det sedan kom fram att det var hans sambo). Tänkte inte då mycket mer på det. Vi fortsatte att hamna på samma fester och klickade väldigt bra. Tills att jag skulle ?stalka? lite och fick reda på att han haft tjej sen ca 7 år (han är 25 år nu och, jag är 22 om det har betydelse) så det är ett långt förhållande, och de träffades unga.

I vilket fall så gjorde de slut sen då han tydligen lekt runt väldigt mycket, legat med vääääldigt många tjejer bakom ryggen osv. När de gjorde slut började jag träffa honom igen, och det blev mer intensivt, var med honom kanske 4 av 7 dagar i veckan liksom, och jag blev så kär. Han är en svår människa och nästan omöjlig att få tag på, och mot hösten så började han göra ?revolt? antagligen pga att han är helt singel nu, och ta hem tjejer framför mig hela tiden osv. Han vet hur kär jag är, vi har pratat om det. Vi har fortsatt haft sex tills han en dag sa att han inte känner något för mig alls osv.

Även om han sa så, och jag vet att det aldrig kan bli vi, han är inte en bra kille. Men jag är så kär.. vi har legat även efter han berättat att han inte känner något, och jag vet att han utnyttjar mig..

Men någonstans hoppas jag att han ska få känslor med tiden. Fast att det aldrig kommer bli så. Kommer aldrig få honom och det gör så ont. Han är den del i vårat gäng också så vi träffas ju väldigt ofta.

Ville väl mest skriva av mig, om någon vet hur man kommer över någon man aldrig ens fick, snälla hjälp. Det dödar mig och jag orkar snart inte mer. :(

• Svar på tråden Olycklig kärlek som dödar mig
  • Anonym (Tessa)

Här gäller det att vara hård mot dig själv och bryta direkt! Kapa alla vand med honom, han är den som hindrar dig från att vara öppensinnad och faktiskt kunna Vara mottaglig för att träffa en ny man. Och tro mig, du är värd så himla mkt mer än en kille som knullar runt med allt på två ben.

Vet att det är svårt, men det går!!! Kämpa nu och låt dig inte dras med fler gånger, han vet ju precis hur han ska charma dig för att du ska släppa till så självklart utnyttjar han dig, han är ju smart. Men du är smartare!

• Anonym (Lina)

Förlåt TS om jag är hård men han lekte BARA med dig. Du lär dig av ålder sen.. Vem vill ha en sån kille? Fy vad ytlig! Du förtjänar så mycket bättre!

Jag förstår att han såg väldigt bra ut och du kände dig utvald, men det finns bättre killar där ute för man beter sig INTE så som han gör.

Acceptera att du fortfarande kan känna attraktion till honom men de är inte samma som kärlek

Svar på tråden Olycklig kärlek som dödar mig