• Fektit

Mina Och Andras Problem Med Sveriges Psykiatri

I den här tråden så ska vi skriva om våra och andras problem med Sveriges och övriga världens psykiatri. Vi ska även diskutera hur och varför psykiatrin ser ut som den gör och hur den har kunnat se ut som den gör för så många år och tider. Den viktiga frågan är kanske: Hur ska vi stoppa Sveriges psykiatri och allt elände och skräck som fylls på i Sverige på grund av psykiatrin, både i Sverige och utanför Sverige? Så i denna tråd så ska vi diskutera fram en lösning på hur vi ska slippa Sveriges psykiatri och göra oss av med psykiatrin så att vi kan slippa leva i skräck och elände.
    Jag är själv patient på den Rättspsykiatriska Regionkliniken i Sundsvall på avdelning 99 och heter David Barsati. Jag hamnade först på psykiatrin när jag var 14 år gammal på Gävle sjukhus. Under den tiden så blev jag fastbunden och fastbunden av personalen och jag var bara 14 år gammal. Jag blev i samband med att bli fastbunden och bälteslagd även tvångsinjicerad med något som jag är osäker och vet inte vet vad det var, jag tror det var haldol. Jag fick ta injektionen i röven och den gjorde så att jag verkligen lider och plågades. Jag hamnade här dömd för grov misshandel och hot mot tjänsteman. Jag är oskyldigt dömd för både grov misshandel och hot mot tjänsteman, tror jag. Jag är mer säker på att jag är oskyldigt dömd för hot mot tjänsteman. Att jag är oskyldigt dömd och felaktigt dömd är nog ett justitiemord i Sverige. 
    Nu när jag har skrivit så mycket om mig själv så ska jag nu istället skriva om psykiatrin i sig. Då ska jag försöka skiva saker som förmodligen det är väldigt ovanligt att människor vet om psykiatrin. Det är väldigt vanligt att människor är frånhållen sanningen om psykiatrin och lever i en bubbla. Jag ska nu kanske spräcka den bubblan.
    Psykiatrin i Sverige är som en samling av olika riktiga diktaturer. Denna psykiatri i Sverige sätter skräck i Sverige. Det känns som att det förstör och besudlar Sverige. Psykiatrin i Sverige är en katastrof, en fullständig katastrof. Svensk lag existerar inte i Sveriges psykiatri. Patienterna är som slavar. Vissa av patienterna är bokstavligt talat och skrivet slavar. Patienterna har knappt någon mat att äta och måste gå hungriga och svälta. Dom som jobbar på psykiatrin är idioter och jubelidioter och jävlar. Dom anställda på psykiatrin skulle bli avskedade och inte bara bli avskedade från jobbet utan även åka in i fängelse.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-11-16 10:26
    Nu när jag har beskrivit detta så ska vi diskutera fram en lösning på mina och andras problem med psykiatrin.

Jag undrar om avdelning 99 på den Rättspsykiatriska Regionkliniken i Sundsvall i framtiden kommer att börja med tvångsblöjor på patienter. Jag tror att det inte är omöjligt att det kommer att hända. Att patienter på avdelning 99 på den Rättspsykiatriska Regionkliniken i Sundsvall kommer att bli tvingade att ha på sig tvångsblöjor är inte omöjligt. Alltså, det kan bli så att i framtiden kommer patienter på den Rättspsykiatriska Regionkliniken på avdelning 99 bli tvingade till att ha på sig tvångsblöjor med våld och övervåld. Det kan även bli så att tvångsblöjor bara gäller på avdelning 99 och inte resten av den Rättspsykiatriska Regionkliniken i Sundsvall. Tänk tanken: Förr i tiden så hade man tvångströjor inom psykiatrin och nu har man istället tvångsblöjor inom psykiatrin. Visst låter det sjukt?

Kanske psykiatrin i England är värre i England än i Sverige.

Mitt namn är: David Barsati.
  • Svar på tråden Mina Och Andras Problem Med Sveriges Psykiatri
  • Fektit
    I den här tråden så ska vi skriva om våra och andras problem med Sveriges och övriga världens psykiatri. Vi ska även diskutera hur och varför psykiatrin ser ut som den gör och hur den har kunnat se ut som den gör för så många år och tider. Den viktiga frågan är kanske: Hur ska vi stoppa Sveriges psykiatri och allt elände och skräck som fylls på i Sverige på grund av psykiatrin, både i Sverige och utanför Sverige? Så i denna tråd så ska vi diskutera fram en lösning på hur vi ska slippa Sveriges psykiatri och göra oss av med psykiatrin så att vi kan slippa leva i skräck och elände.
    Jag är själv patient på den Rättspsykiatriska Regionkliniken i Sundsvall på avdelning 99 och heter David Barsati. Jag hamnade först på psykiatrin när jag var 14 år gammal på Gävle sjukhus. Under den tiden så blev jag fastbunden och fastbunden av personalen och jag var bara 14 år gammal. Jag blev i samband med att bli fastbunden och bälteslagd även tvångsinjicerad med något som jag är osäker och vet inte vet vad det var, jag tror det var haldol. Jag fick ta injektionen i röven och den gjorde så att jag verkligen lider och plågades. Jag hamnade här dömd för grov misshandel och hot mot tjänsteman. Jag är oskyldigt dömd för både grov misshandel och hot mot tjänsteman, tror jag. Jag är mer säker på att jag är oskyldigt dömd för hot mot tjänsteman. Att jag är oskyldigt dömd och felaktigt dömd är nog ett justitiemord i Sverige. 
    Nu när jag har skrivit så mycket om mig själv så ska jag nu istället skriva om psykiatrin i sig. Då ska jag försöka skiva saker som förmodligen det är väldigt ovanligt att människor vet om psykiatrin. Det är väldigt vanligt att människor är frånhållen sanningen om psykiatrin och lever i en bubbla. Jag ska nu kanske spräcka den bubblan.
    Psykiatrin i Sverige är som en samling av olika riktiga diktaturer. Denna psykiatri i Sverige sätter skräck i Sverige. Det känns som att det förstör och besudlar Sverige. Psykiatrin i Sverige är en katastrof, en fullständig katastrof. Svensk lag existerar inte i Sveriges psykiatri. Patienterna är som slavar. Vissa av patienterna är bokstavligt talat och skrivet slavar. Patienterna har knappt någon mat att äta och måste gå hungriga och svälta. Dom som jobbar på psykiatrin är idioter och jubelidioter och jävlar. Dom anställda på psykiatrin skulle bli avskedade och inte bara bli avskedade från jobbet utan även åka in i fängelse.
  • Fektit
    v i r r a skrev 2018-11-13 20:17:32 följande:

Du ska nog stanna där du är... Mitt enda råd är att ta emot den hjälp som erbjuds.

www.flashback.org/t2866408

Jag tror att jag sitter inne förgäves inom Sveriges psykiatri, ingenting blir väl bättre här i världen bara för att jag sitter frihetsberövad inom psykiatrin. Jag undrar om jag enligt svensk lag är kidnappad på den Rättspsykiatriska Regionkliniken i Sundsvall på avdelning 99. Så jag ska nog inte stanna kvar där jag är, eftersom att det är förgäves. Jag hoppas att jag blir utskriven från psykiatrin så fort som möjligt.

Jag tror inte att personalen på avdelning 99 är så helhjärtat intresserade av att hjälpa mig. Dom är nog mer intresserade av att dricka kaffe, hålla på med smartphone, göra så lite som möjligt, vara dominanta och visa vem som bestämmer. Jag undrar om man kan säga att kaffe är personalens gud.

Jag undrar om vi patienter på avdelning 99 är som hundar på ett hunddagis. Människor brukar inte visa så mycket respekt för hundar alltid. Ska personalen på avdelningen ge hjälp till patienter på samma sätt som om dom vore hundar på ett hunddagis?

Jag tror att många i personalen på avdelning 99 på den Rättspsykiatriska Regionkliniken i Sundsvall har hybris.
Svar på tråden Mina Och Andras Problem Med Sveriges Psykiatri