• Anonym (Osäker)

Vad är FF

Chattar med en tjej på tinder. Som idag sa att hon har kille, men relationen är död. Frågade om jag "har FF, för de är mer diskret" men vad är FF?

• Svar på tråden Vad är FF
  • Anonym (Undrar)

Jag googlade. Det kan betyda fist f*ck.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Undrar) skrev 2025-01-27 11:16:50 följande:

Jag googlade. Det kan betyda fist f*ck.

Ja, eller FöräldraFritt. Men jag tror mer på Fritt Forum   
  • Anonym (Undrar)
    KimLinnefeldt skrev 2025-01-27 11:27:43 följande:
    Ja, eller FöräldraFritt. Men jag tror mer på Fritt Forum   
    Vad innebär fritt forum i ts sammanhang? Aldrig hört om. Om man menar öppet förhållande så säger man väl det.
  • Anonym (Lol)

Det betyder forefeit alltså överge en match i datorspelet league of legends. Varsegod!

• KimLinnefeldt
    Anonym (Undrar) skrev 2025-01-27 11:29:27 följande:
    Vad innebär fritt forum i ts sammanhang? Aldrig hört om. Om man menar öppet förhållande så säger man väl det.
    Du har svaret högre upp i tråden: Det finns en anonym telefonchatt som kallas Fritt Forum, förkortat till FF.
  • Anonym (Scam)

Håller med Kim.

Tror att hon vill lura dig till en chatt där du ska betala för att prata med henne. Scam alltså.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Scam) skrev 2025-01-29 12:07:38 följande:

Håller med Kim.

Tror att hon vill lura dig till en chatt där du ska betala för att prata med henne. Scam alltså.

FF är gratis.
  • Anonym (XX)
    KimLinnefeldt skrev 2025-01-29 13:55:29 följande:
    FF är gratis.
    Inte om hon spelar in och sedan säger att hon kommer att skicka inspelningen till valfri ... vem som kan beröras i TS omgivning.
  • Anonym (Scam)
    KimLinnefeldt skrev 2025-01-29 13:55:29 följande:
    FF är gratis.
    Det verkar inte vara gratis. Var inne och kollade och det verkar kosta 4,55 i minuten för män att prata med kvinnor. I vissa av rummen i alla fall, kollade bara några, och där kostade det för män.
  • Tremere
    Anonym (XX) skrev 2025-01-29 14:47:29 följande:
    Inte om hon spelar in och sedan säger att hon kommer att skicka inspelningen till valfri ... vem som kan beröras i TS omgivning.
    Men om den är anonym så vet hon ju ändå inte vem hon pratar med.
  • Tremere

Att ringa till TelefonForum kostar som ett vanligt sverigesamtal (har du ett abonnemang med fria samtal ringer du alltså gratis). För själva tjänsten betalar du en månadsavgift, 49 kr (utan eget linjerum) eller 79 kr (med eget linjerum).

• Tremere
    KimLinnefeldt skrev 2025-01-29 15:43:19 följande:

Fritt Forum har tydligen bytt namn till Superforum. Det är fortfarande gratis. Man kan vara anonym om man vill, då kommer man bara överens om en kod som båda slår in.

www.superforum.nu/

Ah... bra att veta Flört
Svar på tråden Vad är FF