Vad är FF
Chattar med en tjej på tinder. Som idag sa att hon har kille, men relationen är död. Frågade om jag "har FF, för de är mer diskret" men vad är FF?
Chattar med en tjej på tinder. Som idag sa att hon har kille, men relationen är död. Frågade om jag "har FF, för de är mer diskret" men vad är FF?
Puff!!
Fritt Forum, skulle jag tro. Anonym telefonchatt.
Den som googlar skall finna.
Jag googlade. Det kan betyda fist f*ck.
Jag googlade. Det kan betyda fist f*ck.
Det betyder forefeit alltså överge en match i datorspelet league of legends. Varsegod!
Håller med Kim.
Tror att hon vill lura dig till en chatt där du ska betala för att prata med henne. Scam alltså.
Håller med Kim.
Tror att hon vill lura dig till en chatt där du ska betala för att prata med henne. Scam alltså.
Att ringa till TelefonForum kostar som ett vanligt sverigesamtal (har du ett abonnemang med fria samtal ringer du alltså gratis). För själva tjänsten betalar du en månadsavgift, 49 kr (utan eget linjerum) eller 79 kr (med eget linjerum).
Fritt Forum har tydligen bytt namn till Superforum. Det är fortfarande gratis. Man kan vara anonym om man vill, då kommer man bara överens om en kod som båda slår in.
www.superforum.nu/
Fritt Forum har tydligen bytt namn till Superforum. Det är fortfarande gratis. Man kan vara anonym om man vill, då kommer man bara överens om en kod som båda slår in.
www.superforum.nu/