• Anonym (vvv)

Få bättre sekret

Hej, 

Jag vill enbart fråga om råd hos er...Orkar inte med en massa påhopp att detta bara är en myt osv...
    Jag undrar över hur man  kan hjälpa till för att få bättre sekret??
    Mitt sekret har ALDRIG blivit som äggvita eller kunnat bygga broar...och har heller aldrig lyckats bli gravid.
    Det jag upptäckt är att det ibland är lite vattnigare runt ÄL... men kan också vara lite vitare/något tjockare som mjölk också..Så aldrig helt vattnigt.. utan mer som tunn mjölk.....

Jag funderar på att test bisolvon? Men om det tunnar ut sekret kanske det ger mig motsatt effekt? 

Jag testade med grapefruktjuice förra månaden. men fick inte något segt som gick att bygga broar med...

• Svar på tråden Få bättre sekret
  • Anonym (JW)

Vet inte om du kan få det bara så. Jag hade aldrig ägglossningsflytningar förr men började få det efter att ha tagit ett dagen efter piller... Det är 4 år sedan jag tog pillret och har haft ägglossningssekret vid varje ägglossning sen dess... Annars kan du testa fertilitetsglidmedel istället. Typ Conceive plus eller Pre-seed. Det är gjort för folk som inte har optimala flytningar.

• Anonym (vvv)
    Anonym (JW) skrev 2018-10-26 12:16:08 följande:

Vet inte om du kan få det bara så. Jag hade aldrig ägglossningsflytningar förr men började få det efter att ha tagit ett dagen efter piller... Det är 4 år sedan jag tog pillret och har haft ägglossningssekret vid varje ägglossning sen dess... Annars kan du testa fertilitetsglidmedel istället. Typ Conceive plus eller Pre-seed. Det är gjort för folk som inte har optimala flytningar.

Hm okej... Kanske är värt att kolla upp.. Dock har jag aldrig problem med att det är vått där nere.. det är oftast väldigt lätt för oss.. har nog aldrig varit torr där nere.. men har liksom inte rätt sekret.....
Svar på tråden Få bättre sekret