• Suckxxx

Förrvirad

Hej!

Mim sambo har jag känt i snart 5 år. Vi var mest vänner i början nu är vi förlovade. Hursomhelst jag har börjat umgås med hans två barn från tidigare relation.

Sist upptäckte jag att min sambo går runt helt nalem framför hans dotter som fyller snart 14 år. Han har också en en relation med henne då de är lila och spelar spel mycket tillsammans .. föra veckan hörde jag honom säga älskling till sin dotter! Jag vet inte om jag tycker att det ät okej eller är jag svartsjuk på deras relation?!

• Svar på tråden Förrvirad
  • CitronTulo

Hoppas verkligen att pappan har en relation med sin dotter, det har de flesta fäder i någon form! Förstår inte vad du skriver om lila och spela spel..??
    Hur man väljer att vara naken är väldigt olika, i min värld är inte nakenhet något sexuellt om det är det du funderar på? Skulle han gå naken när dottern har kompisar hemma, då hade jag dock reagerat!
    Att kalla sitt barn för älskling är även det helt normalt för mig! Det gör jag till mina vuxna söner ofta!

• Suckxxx

Med spela spel menar jag på att de älskar att spela spel på mobilen och även data spela. Min sambo tycker om att spela spel, ..

Jag kanske reagera lite, jag är från en kultur där vi inte går runt hemma naken framför våra barn/föräldrar. Men bara för det behöver det inte betyda att det är konstig om min Sam o går naken framför som dotter som är 14 år snart haha

Svar på tråden Förrvirad