Äl test & temperatur .hjälp!!!
Tjejer vid 12 på onsdag/torsdag kvällen hade jag sex och när han kommit på min mage så fick jag en enorm smärta och tog ältest som inte visa :) men visade mycket på testet, inte helt blå men nästan samma som kontrollsträcket.
Torsdagen åkte jag till Gyn pga smärtan och hon pratade om gulkroppen fanns där, men också blod bakom äggledaren ( därför ja hade ont , och för att jag haft ägglossning trodde hon).
Jag tog älskar test på fredagen då visa den jääätte lite blått. Och tog igen på lördagen då visa den något mellan ting av första o andra provet. Alltså inte mycket o inte lite.
Och hade sex på lördagen för jag antog att jag hade ägglossning då på torsdag natt.. och han kom i mig för det finns ju ingen chans att bli gravid då? Min kille vill inte ha barn.. men jag vill :(
Blev lite förvånad när de står att ägget kan leva ifrån torsdag natt/morgon till ungefär lördag ? Max två dagar.. kan de finnas chans att jag blir gravid ?
torsdagen 37.7
Fredag 37.7
Lördag 38,5
Söndag 37.9 gick även upp till 38.9 vid 2 tiden.
Hur funkar det här ???
Ska inte tempen gå upp vid äl? Men enligt Gyn hade ja ägglossning på natten/morgon torsdag.
Ligger vaken nu pga mensvärk :(