• biancis123

Vinkväll?

Hej! Jag är en 16-årig tjej och jag har en killkompis som är äldre än mig och vill bjuda mig på vin och umgås lite. Vad har ni för tankar kring detta? Tycker ni jag ska hacka på? Tänker på eftersom att det är alkohol inblandat. Tjej från Stockholm! 

• Svar på tråden Vinkväll?
  • Anonym (Tjejen)
    biancis123 skrev 2018-10-11 20:14:27 följande:

Hej! Jag är en 16-årig tjej och jag har en killkompis som är äldre än mig och vill bjuda mig på vin och umgås lite. Vad har ni för tankar kring detta? Tycker ni jag ska hacka på? Tänker på eftersom att det är alkohol inblandat. Tjej från Stockholm! 

• Anonym (Praktisk)

Tar du Ppiller ?

Blir Ni flera = grupp6 ?

• Anonym (anonym person)

Jag tänker att han är intresserad av sex. Tycker du ska tacka nej. Låt inte någon kille utnyttja dig. Och var försiktig med alkohol. Finns dem som lägger i preparat i glaset så att man blir drogad direkt. För att sen förgripa sig på personen.
    Om han blir sur om du tackar nej vänligt, så visar det att han inte har respekt för dig.
    Ta hand om dig!! <3

• Anonym (H)

För det första är du 16 år och minderårig och ska inte dricka alkohol, speciellt inte med en äldre kille. För det andra så brukar det oftast betyda endast en sak när när en kille vill bjuda på vin sådär.. Du kan nog lista ut vad.

Svar på tråden Vinkväll?