• 1q2q3q4q

Hjälp behöver tips på SPA!

Hej på er! Nu behöver jag hjälp av er Spa:are, vad ni har för tips. Har kikat massor på Yasuragi i stockholm, tycker det verkar jättemysigt. Någon som varit där som kan säga vad dom tyckte? Samt vilken dag man helst ska åka för att slippa översämning av folk? Hade tänkt att boka 28-29 oktober, det är alltså Söndag-måndag, någon som åkt dom dagarna som kan säga om det var lagom med folk eller om det var alldeles för mycket? Är ju endå mycket pengar det handlar om så då vill man ju ha hyffsad lugn o ro.. Tack på förhand hörrni :D

Mvh.

• Svar på tråden Hjälp behöver tips på SPA!
  • CarinaL26

Har varit där flera gånger och älskar det. En söndag-måndag övernattning är säkert långt ifrån fullt så det blir säkert jättebra.

• Pentra

Jag har bara provat spa i de västra delarna av Sverige. Men personligen så gillar jag Vann Spa, Art Garden Spa och spa-avdelningen på Lögnäs Lantgårdshotell. Lögnäs hade även de mysigaste rummen. Strömstads spa hade bland de finaste rummen (men saknade krokar för smidig upphängning av badrockar etc.), men spa-avdelningen var inte speciellt variationsrik eller inbjudande och stora poolen inte särskilt varm; och tydligen så är traditionen där att ta med sig sin mobiltelefon överallt i spa:t (tom. i bastun) och det kändes inte ok för oss. Det blir inget mer besök till deras spa. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• 1q2q3q4q
    CarinaL26 skrev 2018-10-06 15:09:05 följande:

Har varit där flera gånger och älskar det. En söndag-måndag övernattning är säkert långt ifrån fullt så det blir säkert jättebra.

Vad roligt att höra! :))
  • 1q2q3q4q
    1q2q3q4q skrev 2018-10-06 15:28:33 följande:

Vad roligt att höra! :))

Tack för tipsen, ska kika :))
  • 1q2q3q4q
    Pentra skrev 2018-10-06 15:22:18 följande:

Jag har bara provat spa i de västra delarna av Sverige. Men personligen så gillar jag Vann Spa, Art Garden Spa och spa-avdelningen på Lögnäs Lantgårdshotell. Lögnäs hade även de mysigaste rummen. Strömstads spa hade bland de finaste rummen (men saknade krokar för smidig upphängning av badrockar etc.), men spa-avdelningen var inte speciellt variationsrik eller inbjudande och stora poolen inte särskilt varm; och tydligen så är traditionen där att ta med sig sin mobiltelefon överallt i spa:t (tom. i bastun) och det kändes inte ok för oss. Det blir inget mer besök till deras spa. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Tack för tipsen! ska kika! :))
Svar på tråden Hjälp behöver tips på SPA!