• anki1983

Järn

Hej, Tänkte kolla lite om någon testat järntillskottet Sideral. Har aldrig tålt järntabletter, tidigare ätit som yngre både niferex och den andra sorten,, någon som testat? Men min bm har rekommenderat men kostar ju lite mer så ville kolla här först. Är mindre järn i den men hon menar att järnet tas upp bättre med den än med vanliga tabletter. Någon som inte tål vanliga tabletter och ändå tål SIderal? Och som fått upp sin värden? Hade i 5 i järn som tydligen är väldigt lågt...Tack och trevlig kväll! 

• Svar på tråden Järn
  • Jag är bara jag

Japp, på endast 2 dagar var min mage normal igen! Och både hb och järnet steg ganska snabbt. Värt vartenda öre!

• anki1983

Tack snälla för svar. Chansade faktiskt och köpte innan jag sett ditt svar och hör och häpna har jag inga besvär ännu efter 3 dagar, hoppas det håller i sig! Ska bli spännande att se om järnvärdet stigit också! 

• Jag är bara jag
    anki1983 skrev 2018-10-04 12:33:51 följande:
    Tack snälla för svar. Chansade faktiskt och köpte innan jag sett ditt svar och hör och häpna har jag inga besvär ännu efter 3 dagar, hoppas det håller i sig! Ska bli spännande att se om järnvärdet stigit också! 
    Jag år Sideral länge och hade aldrig problem med magen.
Svar på tråden Järn