Nu har Sverige Muslimer med Hijab i Riksdagen
Jag vet inte vad jag ska säga
www.dn.se/nyheter/politik/sa-hjalpte-fotbollsklubben-leila-ali-elmi-att-bli-inkryssad-i-riksdagen/
www.dn.se/nyheter/politik/sa-hjalpte-fotbollsklubben-leila-ali-elmi-att-bli-inkryssad-i-riksdagen/
Jag kan bara gråta för Sveriges skull.
Artikeln är låst så jag kan inte läsa den men jag känner att.. jaha? Det är en miljöpartist som bär hijab, vad spelar det för roll? Hon lär ju jobba för miljöfrågor och jag tror inte hennes hijab kommer påverka det på något sätt. Eller tror du hon kuppar ska försöka införa sharialagar eller något? Vad är du rädd för?
Hon lär knappast accepteras av de muslimer som vill ha full kontroll över kvinnorna. Så vad är du rädd för?
Artikeln är låst så jag kan inte läsa den men jag känner att.. jaha? Det är en miljöpartist som bär hijab, vad spelar det för roll? Hon lär ju jobba för miljöfrågor och jag tror inte hennes hijab kommer påverka det på något sätt. Eller tror du hon kuppar ska försöka införa sharialagar eller något? Vad är du rädd för?
Att påstå att Mp är islamistiskt är lika legitimt som att hävda att SD är nazistiskt.
Ja ha? Och vi har herrar med skägg, andra med långt hår, några som bär jeans, några med glasögon---- Hijab är en huvudbonad... Så länge man kan se ansiktet är det inget problem. Tycker man något annat hoppas jag du aldrig har på dig hatt, keps eller mössa...
Rasister som är rädda för ett tygstycke... vart är världen på väg om folk är så lättskrämda...
Jag kan bara gråta för Sveriges skull.
Kan ni förklara problemet, för jag förstår det inte.