• Svar på tråden Nu har Sverige Muslimer med Hijab i Riksdagen
  • Anonym (?)

Artikeln är låst så jag kan inte läsa den men jag känner att.. jaha? Det är en miljöpartist som bär hijab, vad spelar det för roll? Hon lär ju jobba för miljöfrågor och jag tror inte hennes hijab kommer påverka det på något sätt. Eller tror du hon kuppar ska försöka införa sharialagar eller något? Vad är du rädd för?

• Anonym (G)

Hon lär knappast accepteras av de muslimer som vill ha full kontroll över kvinnorna. Så vad är du rädd för?

• Dr Nail
    Anonym (?) skrev 2018-09-26 08:17:28 följande:

Artikeln är låst så jag kan inte läsa den men jag känner att.. jaha? Det är en miljöpartist som bär hijab, vad spelar det för roll? Hon lär ju jobba för miljöfrågor och jag tror inte hennes hijab kommer påverka det på något sätt. Eller tror du hon kuppar ska försöka införa sharialagar eller något? Vad är du rädd för?

Fast miljöpartiet är ett djupt islamistiskt parti, så sannolikheten är att hon är där just för att hjälpa sprida sin äckliga islam.
  • Anonym (G)

Att påstå att Mp är islamistiskt är lika legitimt som att hävda att SD är nazistiskt.

• Anonym (ABB Holy Warrior)
    Dr Nail skrev 2018-09-26 08:41:24 följande:
    Fast miljöpartiet är ett djupt islamistiskt parti, så sannolikheten är att hon är där just för att hjälpa sprida sin äckliga islam.
    Absolut. MP är egentligen en fasad för det arabiska partiet Muslam-El-far som bedrivit underrättelseverksamhet länge. Det startade kriget i Syrien för att kunna skicka hit deras soldater som "flyktingar". På samma sätt så utbildar de unga afghaner att ta över Sverige och bombar ideligen Kabul för att Afganistan skall bibehålla flyktingsstatus.

Det är ett heligt krig och den värsta av alla är Per Garthon som egentligen heter Muhammed Al Farain och från början var en tjetjensk militant islamist.
  • Anonym (Men ge er)

Ja ha? Och vi har herrar med skägg, andra med långt hår, några som bär jeans, några med glasögon---- Hijab är en huvudbonad... Så länge man kan se ansiktet är det inget problem. Tycker man något annat hoppas jag du aldrig har på dig hatt, keps eller mössa... 

Rasister som är rädda för ett tygstycke... vart är världen på väg om folk är så lättskrämda... 

• cb66
    Panduro skrev 2018-09-26 08:15:14 följande:

Jag kan bara gråta för Sveriges skull.

jag såg också att en från KD hadde kors......
Svar på tråden Nu har Sverige Muslimer med Hijab i Riksdagen