• Anonym (Undrar)

Vilken drogpåverkan?

Hej!

Fick igår i mig något som fastat i massa vunnit som små pillerbitar vet att det låter konstigt men svalde iallfall det och fick sedan stark ångest och såg att mitt hjärta slog hårdare och efter ca 1 timme skakade mina händer så det var svårt att klippa naglarna.. vad låter det som att jag fick i mig?

• Svar på tråden Vilken drogpåverkan?
  • Anonym (Fly high)

Ta det igen fast på svenska sä hämtar jag FASS sä länge

• Anonym (Fattar noll)
    Anonym (Fly high) skrev 2018-09-18 23:07:19 följande:

Förstår inte heller Ts svammel.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Fly high) skrev 2018-09-18 23:07:19 följande:

Jag gick barfota i mitt trapphus och tittade under foten när jag kom in, såg då ut som att jag trampat på något piller men tog bort det från foten o kollade o då såg det ut som bummul typ fast med små vita runda korn i, jag stoppade det i munnen och kände ångest över det, det smakade inget vad jag inne. Fick sedan hjärtklappning och en timme senare fick jag darrningarna i händerna.

Det bor missbrukare i min trapp så är rädd att det är någon slags drog jag fick i mig?

Vet att det var jätte konstigt att smaka på det men blev så orolig så jag ville veta vad det var.
  • Anonym (..)

Är det du som har skrivit en tråd tidigare om att du slickar på golv och ser droger överallt osv?

• Anonym (oj då!)

Du fick något under foten som du stoppar i munnen för att du blev orolig? Och dina händer började darra så du inte kunde klippa naglarna? Ja hur tycker du själv att det låter?

• Lånehajen

Jag förstår att du har ett OCD beteende där du är rädd för att få i dig droger på olika sätt. Vad jag inte förstår är varför du springer omkring barfota i trapphuset när du vet att där bor missbrukare eller varför du alltid ska smaka på det du tror du råkat få med dig in. Självdestruktiv?

• Anonym (Ecstasy)

*skrattade gått åt denna tråd* ledsen för det om det nu inte trollas här. Men en början är ju FASS, du borde ju iof ha ett utgångsläge, annars är risken liten att du hittar vilken drog du har fått ?i dig?. Kan du om möjligt smyga på grannarna och försöka ta reda på om dem är uppåt eller neråt. Annars får du köra uteslutningsmetoden, smaka som du iof redan har gjort) blev du trött, ser suddigt eller pigg, skakig och kände för att tex dansa, springa.

Ja och om ruset fortfarande är kvar i morgon, kanske det är frågan om ett annat rus. Lyckorus? Eller helt vanlig hypokondri spetsad av livlig fantasi.

Återkom gärna i morgon och tala om hur du mår/ i

• Anonym (Undrar)
    Anonym (oj då!) skrev 2018-09-18 23:24:58 följande:

Du fick något under foten som du stoppar i munnen för att du blev orolig? Och dina händer började darra så du inte kunde klippa naglarna? Ja hur tycker du själv att det låter?

Jag tycker det låter galet det vet jag.

Men tycker även det låter som att jag blev påverkad?
Svar på tråden Vilken drogpåverkan?