• Mamaze

Humörsvängningar

Jag är i v 6(5+5) och har börjat få lite mer symtom; såsom riktigt ömma bröstvårtor, kraftiga flytningar, järnsmak i munnen och konstig åksjukekänsla när jag är ute och går.Glad
    MEN.. den största grejen är mina humörsvängningar senaste dagarna. De är INTE att leka med.. Säger någon nåt som jag stör mig på så blir jag galet irriterad och går runt som ett vandrande åskmoln.Demon
    Värsta är ju det att jag jobbar i butik och känner att allt och alla kan dra dit pepparn växer (för att säga det lite milt)Skrikandes
    Är det någon annan som upplever detta och hur hanterar ni det? 
  • Svar på tråden Humörsvängningar
  • Mamaze

Ingen som också har rejäla humörsvängningar eller tips på hur man kan behärska dem? :/

• NiMi12
    Mamaze skrev 2018-09-16 21:04:21 följande:
    Jag är i v 6(5+5) och har börjat få lite mer symtom; såsom riktigt ömma bröstvårtor, kraftiga flytningar, järnsmak i munnen och konstig åksjukekänsla när jag är ute och går.Glad
    MEN.. den största grejen är mina humörsvängningar senaste dagarna. De är INTE att leka med.. Säger någon nåt som jag stör mig på så blir jag galet irriterad och går runt som ett vandrande åskmoln.Demon
    Värsta är ju det att jag jobbar i butik och känner att allt och alla kan dra dit pepparn växer (för att säga det lite milt)Skrikandes
    Är det någon annan som upplever detta och hur hanterar ni det? 
    Jag sträcker upp en arm och håller med!
    Är i vecka 6 (5+1) och igår var den första dagen med ett helt SJUKT humör! Jag tom varnade sambon för jag kände själv hur irriterad jag var över absolut ingenting. Jag ville bara vråla och skrika på något.

Sitter på jobbet nu och är lite rädd för mig själv. Snälla flippa inte ut över något, var inte överkänslig, börja inte gråta, börja inte skrika HAHA! Jag litar inte på mig själv just nu.

Har tyvärr ingen lösning, men det är ju fullt normalt. Så det är väl bara att försöka anda sig igenom skiten. Det går ju över :)
  • LD2018

Har samma problem!

Jag är förbannad på allt och alla! :'D

Finns nog inget man kan göra mer än att undvika människor så gott man kan!

Svar på tråden Humörsvängningar