Får ni också så här?! Vad är det för fel? diabetes?
Hejsan. Fått detta med jämna mellanrum, blir oftast "utlöst" när en mikrovågsugn gör ifrån sig det där pip ljudet högt, likaså ringklocka, äggklocka m.m. allt med "höga" toner. kan även göra bli så här av gnissling som är högt..ja ni förstår poängen...
Blir skakig direkt och så får jag som ett ljud i huvudet som en helikopter där det bara blir högre och högre, precis som ljudet kommer närmre mot mig jätte högt, kan inte minnas att jag blir knäsvag eller liknande utan det ljudet som uppstår får mig ofokuserad på allt runt omkring mig då det är så högt och jag blir livrädd..
blir jätterädd och de senaste gångerna har det vart när jag inte ätit eller det gått ett tag efteråt ?
Vet inte vad som händer efter en viss tid och en viss ljudnivå för jag blir alltid att slänga mig över någon mat. Vad som helst och bara trycker i mig. Då försvinner ljudet och jag blir genast lugn igen?
Har beställt hem diabetestest men vad kan det annars vara? jag har inte tinnitus då detta endast triggas igång av höga "ljudskrik" ungefär men kan detta bero på högt blodtryck?, lågt ? eller har ni några förslag????
Vågar inte gå till läkaren heller då jag är livrädd att de ska tro jag är helt knäpp eller liknande.....