Ensam ledsen
Är ensam och ledsen över tusen saker
Har ingen att prata med
Ingen vän
Ingen familj
Inga pengar att ta mig iväg
Ingen tillflykt
Vad gör man?
Är ensam och ledsen över tusen saker
Har ingen att prata med
Ingen vän
Ingen familj
Inga pengar att ta mig iväg
Ingen tillflykt
Vad gör man?
Vad gör ni när ni känner så och inte har någon lösning.?
Någon bra film peppade låt citat youtu.be ? Vad som helst
Nån annan ensam som vill ha nattkompis? På fl alltså haha
I ditt läge så brukar jag tömma några sejdlar Heineken
Ring jourhavande präst.
112??
Så illa är det ju inte
Men hur piggar man upp sig själv när det är tufft och man är själv
Utan droger alkohol piller
Då har jag inga tips
Jag brukar se konserter med artister jag gillar på youtube. Eftersom du själv nämnde youtube..Det löser visserligen inget, men kan lätta upp humöret.
Sök upp en gemenskap, typ kurkan är gratis och alltid välkomnande. De har kurser i olika saker. Gå dit och kolla på anslagstavlan.
De är ofta inkluderande, vänliga och strävar efter fin gemenskap. Även om du inte är kristen eller troende är du välkommen i gemenskapen.
Har du Netflix? Gillar du filmer?
har bara nät och tv
Gillar film
Men gillar icke filmer som när dem är slut, får mig känna mig ännu mer ensam, fattig och värdelös.
Det är jobbigt när illusionerna faller. Men som vissa säger. Fake it til you make it. Personligen är jag realist istället och att fejka handlar bara om ett självbedrägeri.
Jag har nog allt det som du påstår dig sakna. Men jag ser inte vad det gör för skillnad. Det är bara illusioner det med. Korkade människor är lyckligare för de duperas och lever i lycklig ignorans.
Men hur lär man sig göra saker för sin egen skull även om ingen hemma ser på eller ingen Instagram att visa bild att man tränat å vart duktig idag?!?
Meningslöst
Som att jag knappt existerar.
Man får lära sig den hårda läxan, ta stålbadet, och inte se sig själv genom andras ögon. Inte förverkliga sig själv genom andra. Att leva livet utan publik på läktaren. Det är hårt men det går
Men hur lär man sig göra saker för sin egen skull även om ingen hemma ser på eller ingen Instagram att visa bild att man tränat å vart duktig idag?!?
Meningslöst
Som att jag knappt existerar.
ledsen över tusen saker