Varför gillar INGEN mig?
~ Tonårsproblem
Hej jag är en 15-årig tjej som börjat undra en sak...
Seriöst iiiingen kille gillar mig. Ingen. Jag är en väldigt glad och trevlig person som skrattar ofta, försöker vara snäll mot alla, smart, sportig,lite blyg, fina kläder sminkar mig osv.. Jag är vacker, finare än medlet (låter så dumt att skriva så, men annars kanske någon tror att jag är ?ful? och att de skulle vara problemet). Jag får ofta höra av vänner och familj hur ?jäättefin jah är, ?finaste?, ?du skulle kunna vara Barbie? du är finare än de flesta? - och de blir jag jätte tacksam över! Men varför pratar inte ens killar med mig? Typ alla mina kompisar som e fulare än mig har killar som addar dom på snap varenda dag och MASSA killkompisar!? Ingen kille har addat mig på snap på två år (och han tog bort mig?!)!? Jag kanske är lite blygare än mina tjejvänner, men de borde ju inte va problemet för tonåringar ÄR ytliga o d går nt att komma ifrån. Jag kanske även upplevs som lite försiktig av mig, men det är intr heller något fel utsn bara den jag är! Jag förstår inte vad problemet är med mig? Varför undviker killar mig? Det har aaallldddtiiiig hänt att en kille snackar med mig?
Nästa sommar har vi bal och jag lär ju få gå med mitt tjejgäng då jag inte ens har någon killkompis hah, tragiskt. Jag som drömt om balen och få gå med en kille sen jag gick på lågstadiet.
Det här är första gången jag skriver på ett forum, och den kanske inte ens passar in här ahah, men någon smart borde iaf kunna skriva vad hen tror. Jätte tacksam för svar <4