Majbebis 2019
Hej alla blivande mammor!
En ny Majbebis-grupp finns nu.
Högt i tak, alla är välkomna.
Skriv er mejl så bjuder jag in.
Hej alla blivande mammor!
En ny Majbebis-grupp finns nu.
Högt i tak, alla är välkomna.
Skriv er mejl så bjuder jag in.
Junibebisar får också vara med.
Det verkar som att det nu finns jättemånga grupper :D Kul ju :D
Det verkar som att det nu finns jättemånga grupper :D Kul ju :D
Jag vill gärna vara med, plussade igår och har bf 22/5 (tror vi). Det är vårt första barn, så spännande
Emma_hallonglass@hotmail.com
Ett tillägg förresten, jag vill bara vara med om gruppen är helt hemlig så ingen ser att jag går med. Har inte tänkt berätta för vänner och familj än :)
Jag vill också gärna vara med. brostrom.emma@hotmail.com
Vi plussade helt oväntat förra veckan. Bf 10/5 :)
Jag skulle vilja vara med, jag fick missfall för två månader sedan och är nu gravid igen, så är väldigt rädd och orolig, men är gärna med på ett hörn utan att kanske vara jätteaktiv innan vi vet med säkert hur detta kommer att gå :)
Såg också gruppen där man inte fick skriva om oro och det lät inte så lockande. I min förra gravidgrupp kunde man iallafall förvarna innan så man kunde välja själv om man ville läsa eller inte.
Juliiija@hotmail.com är min mail iallafall :)
Hej! Vill gärna vara med i gruppen om den är hemlig. Skickar dig ett meddelande! :)
Hej! Jag vill gärna läggas till i gruppen om den är sluten/hemlig. Bf beräknat till 15/5-19 men är fortfarande ganska oklart
Oj insåg precis att det inte är den mailen jag har kopplad till fb och därför funkar det inte ???? Prova Gsson_love@hotmail.com då ????????
Jag vill gärna vara med, har bf 29 maj. Mail: sabina.gustafsson@live.se :)
Hej!
Har precis plussat nu i helgen och är då beräknad i slutet av maj om allt går vägen ????????????
Jag är gärna med i gruppen på fejjan om jag får ??
Linda_schuberg@hotmail.com
Går in i v 6 på onsdag så går allt bra så blir det bebis runt 28 maj ????
Jag vill gärna också vara med i gruppen! Bebisen är beräknad 26/5 ??
Min mail är biehlen@hotmail.com
Vill också bli inbjuden :) bf 24/. Louize.dunmar@gmail.com