• Johanericssons

Enkät om Valet 2018

Hej jag och några till har i kursen Sociologi fått i uppgift att göra en enkät om valet 2018 och analysera svaren i den. Så jag tänkte att det kunde vara bra att lägga upp den här. 
    Vill bara säga att den är anonym och tar bara någon minut att genomföra.
    Så ifall du har tid över så skulle det uppskattas mycket ifall du ville svar på enkäten.

Tack på förhand!

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScZt4TXh2D-cBsx6pbAwQZe0r8ktkCO3asbIFDsiGsGc50MLw/viewform

• Svar på tråden Enkät om Valet 2018
  • Aniiee

Inte världens bästa enkät, direkt. Du borde nog ta denna en sväng till med din handledare.

Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
  • Tecum

Det var en dålig enkät, vad tänker ni er få ut av den?

• Johanericssons

angående enkäten så är detta bara ett litet moment som vi skulle göra en översiktlig och enkelt uppgift på. vi ska kolla och jämföra olika saker. Typ "många i ung ålder röstade på..." osv, det är därför den är så himla kort. Vi ska även bara hålla på med den i en vecka. Ville bara förtydliga allt dettaSkrattande 

Men ifall ni har mer undringar och frågor så är det fritt fram att ställa dem!Glad

• Aniiee
    Johanericssons skrev 2018-09-11 20:00:52 följande:

angående enkäten så är detta bara ett litet moment som vi skulle göra en översiktlig och enkelt uppgift på. vi ska kolla och jämföra olika saker. Typ "många i ung ålder röstade på..." osv, det är därför den är så himla kort. Vi ska även bara hålla på med den i en vecka. Ville bara förtydliga allt dettaSkrattande 

Men ifall ni har mer undringar och frågor så är det fritt fram att ställa dem!Glad

Enketen får vara kort, men den är ju så pass dålig att den inte kommer säga er något särskilt matnyttigt. Har handledaren/läraren (framgårinte direkt om du går på gymnasiet, men jag skulle gissa det) verkligen tittat på den?
    Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
Svar på tråden Enkät om Valet 2018