• Anonym (Sk)

Skärmdump

Kan en person se om man tar skärmdump på dennes Instagram?!

• Svar på tråden Skärmdump
  • Anonym (Sk)

Läste en artikel om att numera ser användaren det

Var det fejk News?

• Långbenopluto
    Anonym (Sk) skrev 2018-09-10 15:53:43 följande:
    Var det fejk News?
    Då stod det säkert på vilket sätt dom kan se det.
  • Anonym (Sk)

Hur menar du då?

Hittar ej artikeln nu

• Anonym (var tvungen att googla)
    Anonym (Sk) skrev 2018-09-10 15:53:43 följande:

Var det fejk News?

Var tvungen att googla "Kan man se skärmdump på Instagram" och vips kom det upp massor och det enda som det handlar om är Instastory och skrämdumpar. Inte vanliga delen av Instagram alltså.

www.google.com/search%C3%A4rmdump+p%C3%A5+instagram&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b
  • qfnafnjf

Inte en chans så tillvida att det inte existerar bakdörrar.

Men det är ditåt teknologin är på väg för att kontra anonymiteten. Frågan är hur teknologin kontrar att man slutar använda den. Då blir det enbart de som använder teknologin för att ränna andras ärenden som blir verktyg. I slutändan - paranoia emot de som använder teknologi.

• Anonym (Sk)

Även insta story på öppna konton som alla kan se? Tex foto på nån av det som försvinner efter ett dygn högst upp eller det som stannar längre? Även skärmdump på videos?

• Anonym (Sk)

Fattar inte haha varför skärmdumpade du mitt inlägg

• Anonym (Biillie)

För att det är ofarligt !

• Anonym (Sk)

Ok tack då stämmer nog inte det jag googlade om att numera får alla en notis om skärmdump

E det ens tekniskt möjligt att se det någonstans på något sett?! Att jag tryckte på den knappen o kanske av misstag!!

• Anonym (Biillie)
    Anonym (Sk) skrev 2018-09-10 17:11:56 följande:

Ok tack då stämmer nog inte det jag googlade om att numera får alla en notis om skärmdump

E det ens tekniskt möjligt att se det någonstans på något sett?! Att jag tryckte på den knappen o kanske av misstag!!

Ett oregistrerat kontantkort samt inkognito-surf i mobilen lämnar väl inga spår..? Fl borde vl få info om jag tog en skärmdump här..om det nu är så..vilket inte jag tror märks..
Svar på tråden Skärmdump