• Mongoliet

Är SD:are mindre beresta?

Kan det vara så att folk som röstar på SD är mindre beresta? Kanske mer sällan bott utomlands och att detta gör att de mer sällan varit utlänningar själva och därför har mindre förståelse för folk ifrån andra länder?

• Svar på tråden Är SD:are mindre beresta?
  • Kasperina

Jag tror inte att de behöver vara mindre beresta, men de åker nog sällan på andra resor än charter.

• Mongoliet
    Kasperina skrev 2018-09-08 21:34:45 följande:

Jag tror inte att de behöver vara mindre beresta, men de åker nog sällan på andra resor än charter.

Är det med barnteater, Bamseklubb mm. Sunny beach?
  • apan123

Nej jag har både bott och arbetat utomlands.

Jag är inte heller född i Sverige.

Jag har sett hur fullständig idioti i Sverige står sig mot hållbara lagar och regler i anrdra länder. Det är det inget av regeringens partier idag som vill ta till sig.

• Richard1986

Ytterkantspartier finns i alla länder. Det är inget unikt för Sverige. Däremot begriper de flesta det självklara i att man "tar seden dit

• Richard1986

Ytterkantspartier finns i alla länder. Det är inget unikt för Sverige. Däremot begriper de flesta det självklara i att man tar seden dit man kommer....Men det har vi ofta väldigt svårt för i Sverige eftersom vi ofta ser oss som bättre vetande än alla andra ;)

Svar på tråden Är SD:are mindre beresta?