Tänk om man visste vilka män som också vill
På Badoo får jag många gilla från andra män. Och ute känns det ibland som män kollar in mig. Man ser ju en del man inte skulle ha nåt emot Synd man inte vet vilka man eventuellt skulle kunna ragga upp
På Badoo får jag många gilla från andra män. Och ute känns det ibland som män kollar in mig. Man ser ju en del man inte skulle ha nåt emot Synd man inte vet vilka man eventuellt skulle kunna ragga upp
Du får helt enkelt fråga dom.
Synd att du inte vågar bete dig som en man och ragga på allt som verkar intressant för du styrs and sociala könsnormer. Så mycket för feminism va?
Skapa ett konto på QX annars, så får du leva ut dina fantasier
Man kan ju inte flirta med män bara sådär.
Jag har skrivit med män på Badoo (tyvärr mest idioter) eller för långt bort. På QX och BC också. Och jag har en del erfarenheter, lite grejer har jag testat.
Man kan ju inte flirta med män bara sådär.
Jag har skrivit med män på Badoo (tyvärr mest idioter) eller för långt bort. På QX och BC också. Och jag har en del erfarenheter, lite grejer har jag testat.