Acne.. gå till hudläkare?
Jag har haft finnar i väldigt många år nu, är 17 idag. Först var det inte så farligt, men nu är min hy så dålig att jag inte kan gå någonstans utan smink. Jag har röda kinder fulla med röda fläckar, småfinnar i hela ansiktet och några stora till på det ännu. Jag har provat så gott som alla hudvårdsprodukter och krämer, och det ända som hjälpte var då jag använde basiron. Dock tog jag en paus från det, hyn var relativt bra en tid efter men sedan började det komma tillbaka så började jag igen. Då blev jag helt knallröd av det, troligtvis en allergisk reaktion... Prövade pånytt ennu en gång och samma sak hände.
Hur som helst så är jag så jävla trött på att se ut såhär. Alla jag känner har perfekt hy, och jag kan knappt se någon i ögonen då jag tänker att de enda de ser är mina finnar och min allmänt dåliga hy. Borde jag gå till en hudläkare, eller hur har ni gjort som varit/ är i samma situation som jag? och vad kan man få för hjälp?Tror ärligt inte det finns några krämer eller produkter som skulle hjälpa mer..