Johannajojs skrev 2018-09-01 16:26:37 följande:
Vad härligt att ni gjort ett ultraljud, min BM sa att hon ville göra det utan att vi bett om det. Så vi har tid för det den 25 September. Hur funkar det med din penning? Jag har ansökt om föräldrapenning den 11 augusti men fortfarnade inte fått något svar. Vet inte riktigt hur det funkar, uppgifterna på min inkomst var redan ifyllda så jag bara ansökte. Hur lång tid tog det för er innan du fick svar? Vi har inte handlat allt än mer än lite kläder och en vagn som fick fått av familjen.. ska flytta nu i slutet av September till en större lägenhet och då kommer vi köpa resten, det blir jobbigt att släpa på allt från gamla till nya lägenheten :) Vart bor ni?
Ja man tackar ju inte nej till ultraljud, det är väldigt kul att se hur mycket lillen växt sen sist!
Menar du gravpenning nu eller föräldrapenning? Gravpenningen beviljade dom två veckor efter jag ansökt och då hade jag även skickat med ett intyg från chefen att hon inte kan omplacera mig. Det var rätt mycket man skulle fylla i, man skulle
b.la redogöra en dag på mitt jobb, hur arbetsuppgifterna såg ut osv. Det blev nästan en bok
när hade du BF?