• Jasmine12

Ägglossningstest?

Hej! Blir galen på dessa ägglossningstest! Laddar upp en bild på testet så får ni säga vad ni tror om det är positivt? Detta är nämligen det starkaste jag fått idag var det blankt igen. När det var ?positivt? som på bilden var jag på dag (14) i cykeln. Hade då även ägglossningssmärta samt vattniga flytningar ej trådiga som folk beskriver. Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ägglossningstest?
  • Anonym (K)

Det är negativt. Antingen hade du en kort stegring och missade den eller så har du helt enkelt ingen äl den här månaden. Det är normalt att inte ha äl då och då, 10 äl per år är normalt.

• Jasmine12

Ah jag tar ju bara en gång per dag så hoppas ju nästan att jag missat stegringen då jag haft alla andra symtom på äl

• Anonym (K)
    Jasmine12 skrev 2018-08-30 11:33:42 följande:

Ah jag tar ju bara en gång per dag så hoppas ju nästan att jag missat stegringen då jag haft alla andra symtom på äl

Jag brukar testa på kvällarna och när jag ser en klar stehring brukar jag även testa morgonen efter. Då har det alltid varit positivt. Sen på kvällen varierar det, ibland är det fortfarande positivt och ibland negativt. Håller tummarna för att du hade äl! :)
  • Anonym (Anonymious)

Har du läst av det efter 10 min? Jag bara undrar lite, eftersom det inte ser torkat ut. :) Ska läsas av efter 10 min om jag ej minns fel.

Svar på tråden Ägglossningstest?