• Linneaalice14

Hej

Sammanfattar mig kort och hoppas på att få lite råd o hjälp på traven! Jag slutade med p-spruta september 2017, nu den 11 augusti plussade för ägglossning, (min mens ej kommit igång än efter avslut med p sprutan) 

Vi har sexat 3 dagar innan ägglossningen samma dag o 4dagar efter, nu sitter jag här 16 dagar efter ägglossningen o ingen mens än, inga känningar efter den heller, har gjort ett grav test men visade negativt i lördags, 

Kan man hoppas att jag e gravid ? Vi vill så gärna ha en liten till! Vad tror ni?

• Svar på tråden Hej
  • Anonym (anonym)

Ta ett Clearblue digitalt graviditetstest, av den sorten som säger Gravid och antal veckor eller inte gravid så vet du.

Om du inte är gravid, så ring och boka tid hos en gyn ang att din mens inte kommit tillbaka. Man kan tex ha fått en cysta och då brukar mensen krångla.

• Linneaalice14

De roligaste av de hela är att jag är i kontakt med gyn redan o dem har kollat med ultraljud o allt ser fint ut, clearblue testet visade negativt i lördags med antal veckor indikator, samt att innan i mars månad fick jag även tabletter provera som skulle göra så att ägglossning o mens kom igång. Men konstigt man plussat på ägglossningen, men samtidigt så om den ej kommit igång nu inom närmsta dagarna så undrar man ju då vad de e för fel om jag ej e gravid, för man kan vän inte ha ägglossning o sen skippa att få mens liksom, 17 dagen idag efter ägglossningen

Svar på tråden Hej