SD-väljare, läs och anta utmaningen
Sverigevänner, valdagen närmar sig och det är dags att rösta.
Jag ska träffa familjen nu i helgen och tänkte lyfta fram det politiska samtalet. Vi har självklart pratat om politik förut men jag har inte försökt att övertyga dem på riktigt.
Så utmaningen är helt enkelt att prata med familj, nära vänner etc som inte är SDare och försöka få dem att ändra sin röst inför valet.
Tråden är väl lite sen då det hela redan har börjat och jag skulle gissa på att många redan har pratat politik med sina närmaste. Men de som inte gjort det än kan ta chansen att göra det nu, och de som redan har haft samtal kanske kan hitta fler personer att prata med?
Berätta gärna hur det går om ni planerar att göra detta och ni som redan har haft dessa samtal, hur gick det till för er?
Till AFS-väljare, jag hoppas ni tänker till en gång till. Hjälp till att göra SD så stort som möjligt. Att AFS får 1, 2 eller 3% kommer inte göra någon större skillnad. Kanske når de 4% spärren men det är osannolikt om du frågar mig då de flesta på högern kommer att rösta för förändring.
Minns ni hur panikslagna och galna vänstern blev när Trump vann i USA. Det vore härligt att se vänsterns reaktioner och galenskaper om SD blev Sveriges största parti. Vilken njutning det skulle bli.
Rösta AFS nästa val? Men ni gör som ni vill.