• Jona31

är jag med barn?!

hej 

jag vet inte vart kan jag starta en ny tråd men jag kan väl fråga här... väntade på mens 4 augusti men fick ingen gjorde ett eraly pregnanvy test CB och det vissar negativ men det komm ett | en timms sennare... fick riktigt blödning den 5 men det håll i bara 2.5 dagar brukar ha 5 dagara mens, jag fick lite spottning på kvällen den 4 dagen och samma på den 5 dagen... då tänkte jag att det var mensen och jag var inte gravid... men för några dagar sen uppmärkte jag att jag har jätte ont i bröstet och som molvärk... känner mig kissnödig så fort jag vaknar och kissar oftare på dagarna typ 3 gånger i 4 timmar... tog en test idag och det är som på bilden vad tror ni.... vill sååååå mkt att vara gravid som det är inte sant

• Svar på tråden är jag med barn?!
  • Anonym (yup)
    Jona31 skrev 2018-08-18 17:45:16 följande:

hej 

jag vet inte vart kan jag starta en ny tråd men jag kan väl fråga här... väntade på mens 4 augusti men fick ingen gjorde ett eraly pregnanvy test CB och det vissar negativ men det komm ett | en timms sennare... fick riktigt blödning den 5 men det håll i bara 2.5 dagar brukar ha 5 dagara mens, jag fick lite spottning på kvällen den 4 dagen och samma på den 5 dagen... då tänkte jag att det var mensen och jag var inte gravid... men för några dagar sen uppmärkte jag att jag har jätte ont i bröstet och som molvärk... känner mig kissnödig så fort jag vaknar och kissar oftare på dagarna typ 3 gånger i 4 timmar... tog en test idag och det är som på bilden vad tror ni.... vill sååååå mkt att vara gravid som det är inte sant

Om Clearblue är det senaste så ser det positivt ut. 
  • Omstart2019

Väldigt svårt att tyda eftersom strecket inte heller kon inom tidsintervallen. Ta ett digitalt test om ett par dagar. Det kan vara ägglossning du känner av också.

• Jona31
    Omstart2019 skrev 2018-08-18 18:06:59 följande:

Väldigt svårt att tyda eftersom strecket inte heller kon inom tidsintervallen. Ta ett digitalt test om ett par dagar. Det kan vara ägglossning du känner av också.

strecket som jag ser på den billiga testet kom med en gång
  • Omstart2019
    Jona31 skrev 2018-08-18 18:10:50 följande:

strecket som jag ser på den billiga testet kom med en gång

Ok, jag ser tyvärr inget streck.
  • Jona31
    Omstart2019 skrev 2018-08-18 18:11:38 följande:

Ok, jag ser tyvärr inget streck.

ok... på min app vissar att jag ska få äl den 20 men får inten positiv äl test
  • Anonym (anonymos)

jag ser ett streck

• Omstart2019

Positivt test har ju vissa bara några timmar. Det är nog bara till att testa igen om ett par dagar. Känns ju som

att om du var två veckor efter BIM så borde testet vara tydligare, men jag håller tummarna!

• Omstart2019
    Omstart2019 skrev 2018-08-18 18:24:41 följande:

Positivt test har ju vissa bara några timmar.!

Syftade på ÄL-test nu.
  • Jona31
    Omstart2019 skrev 2018-08-18 18:25:51 följande:

Syftade på ÄL-test nu.

äg test som jag tog idag... ska ha äl på måndag men testet vissae inget... gjorde ett äl test för några dagar sedan och det var starkare än idag... blir så trött på allt detta

Svar på tråden är jag med barn?!