• Fosse

Gravidkollen vs Clearblue

Tog dessa tester imorse och jag förstår inte riktigt varför strecket är så mycket starkare på CB testet.

Någon med erfarenhet? Oroar mig för det svaga strecket...

BIM imorgon.
  • Svar på tråden Gravidkollen vs Clearblue
  • Anonym (idk)

Testen kanske är olika känsliga. 

• Anonym (test)

två streck är två streck. Vill du inte oroa dig över strecket så är mitt enda råd att inte testa innan BIM.

• Fosse
    Anonym (test) skrev 2018-08-13 18:55:57 följande:

två streck är två streck. Vill du inte oroa dig över strecket så är mitt enda råd att inte testa innan BIM.

Jaja, nu handlade ju inte frågan om streckets varande eller icke-varande utan om skillnaden mellan se två testen.

Och av erfarenhet (stor erfarenhet) så vet jag att svaga streck kan tyda på att allt inte är som det ska vara, dock har jag aldrig fått ett svagt och ett starkt samtidigt, därav min ?oro?.

Jag har en dag kvar till mens, inte en vecka. Det rosa testet kommer med all sannolikhet inte vara särskilt mycket starkare imorgon.
  • lingondripp

Jag hade också jättesvagt med Graviditetskollens vid bim. Jag testade två dagar senare och då var det som ditt. Så jag tycker att det ser bra ut! :)

• Fosse
    lingondripp skrev 2018-08-13 19:34:56 följande:

Jag hade också jättesvagt med Graviditetskollens vid bim. Jag testade två dagar senare och då var det som ditt. Så jag tycker att det ser bra ut! :)

Tack!
  • Anonym (N)

Hade också supersvagt streck med gravidkollens test. CB var starkare. Är i v.8 nu Grattis!!

• Fosse
    Anonym (N) skrev 2018-08-13 20:18:45 följande:

Hade också supersvagt streck med gravidkollens test. CB var starkare. Är i v.8 nu Grattis!!

Tack detsamma ??
  • Fosse
    Fosse skrev 2018-08-13 20:22:34 följande:

Tack detsamma ??

?? = hjärta
Svar på tråden Gravidkollen vs Clearblue