• KellyG

Är de möjligt?

Hej! Jag har bara en fråga som lyder: Kan man plastikoperera sig så att man inte ser ut som en själv längre? Och en följdfråga på de eller vad man ska säga, kan man operera sig så att man ?härmar? någons utseende? Tex så om jag vill se ut som Adriana Lima går det att fixa så att jag ser ut som henne genom plastikoperationer?

Jag är endast nyfiken och undrar bara om de går rent praktiskt eller vad man ska säga och funderar inte ens på att plastikoperera mig, utan är somsagt bara nyfiken på om de skulle kunna gå. Mvh

• Svar på tråden Är de möjligt?
  • Anonym (H)

Att operera sig så att man inte ser ut som sig själv längre borde väl gå. Det kan man ju nästan ordna utan operation, bara byta frisyr och ändra kläder och makeup. Kolla tex på hur skådespelare kan förvandlas mellan roller.

En del personer har ju opererat om sig så att de "ser ut som" sina idoler. Med ganska varierande resultat... Tex finns en kille som opererat sig till Justin Bieber, inte särskilt likt om du frågar mig...

• KellyG

Aa de är sant haha, har sett bilder på han och han är tyvärr inte de minsta lik och han ska ha spenderat 1 miljon kronor på sina operationer. Tragiskt om man frågar mig

• Anonym (Absolut)

Kort och gott, JA det är möjligt att ändra ditt utseende så Du ej längre liknar dig själv. Det är även möjligt att försöks korrigera dina drag så de påminner om någon annans men att bli en kopia är svårt, men likna någon annan, absolut

Svar på tråden Är de möjligt?