Trött, ledsen och behöver pepp!!
Hej!
Kom idag till en punkt där all energi rann ur mig så tänker att jag skriver här så kanske det är någon som kan ge mig pepp, eller kanske fler som sitter i samma sits helt enkelt.
Jag och min sambo har nu försökt bli med barn i snart 2 år, tog ut spiralen i september 2016 och blev gravid efter någon månad. Slutade i missfall i v. 10. Efter det har ingenting hänt. Vi gjorde utredning i våras och allt ser super ut, förutom att jag då inte blir gravid.
Efter missfallet så har jag haft ont mellan ägglossning och mens i stort sätt varje månad ungefär som mensvärk, något jag aldrig haft innan. Jag får heller inte alltid utfall på ägglossningstickor (nu inte på 3 mån). Frustrationen är stor helt enkelt.
Att tillägga så har jag 2 barn sedan tidigare men min sambo har inga barn och jag vill inget hellre än att han skall få bli pappa och längtar så extremt mycket efter att få uppleva detta med honom.
Står på väntekö till IVF, börjar dock som sagt få lite panik, trött, ledsen och super negativ. Någon som sitter i samma/liknande situation och vill följas åt?
// Anna