Dumpat tjej, ångrar mig enormt. Ringa eller skicka brev?
För att göra en lång historia kort.
Jag träffade en tjej för ca 3 veckor sedan och hon var jättefin. Hon brydde sig genuint om mig och mina problem, hon brydde sig inte om min trasiga bakgrund.
Jag bodde hos henne i princip ifrån första dagen.
Jag gjorde slut med henne i tisdags, men jag insåg kort efteråt att jag har gjort mitt livs största misstag.
Jag insåg då inte att det som jag egentligen behövde var att få distans och egentid för att kunna reflektera, allt skedde så snabbt. Jag ska också tillägga att detta var min första tjej på väldigt lång tid och jag hade levt ett väldigt isolerat och osocialt liv.
I hennes frånvaro så insåg jag hur mycket hon betytt för mig och att hon förmodligen hade allt som jag sökte hos en partner.
Sedan dess så har jag gråtit och känt mig djupt ångerfull. När någonting bra sker i mitt liv så kastar jag bara bort det.
Jag kommer att handskriva en text på brevpapper till henne där det framgår hur mycket hon har betytt för mig, hur mycket jag saknar henne, hur mycket jag tycker om henne och hur ledsen och ångerfull jag är över det som har skett.
Jag har även funderat på att ringa henne men jag tror innerst inne att ett handskrivet brev skulle göra större impact. Det är så stor chans att jag ringer henne och om hon skulle svara så skulle jag inte kunna lyckas att övertala henne då hon är så bestämd.
När tycker ni att jag ska skicka detta brev? Så fort som möjligt? .
Ska jag lägga kuvertet på ett sätt så att hon ser att jag har varit där och lämnat det personligen eller kommer det att kännas obehagligt för henne då hon vet att jag har varit utanför hennes dörr?
Skulle vara enormt tacksam för tips så snart som möjligt.