• Millanmillis

Skengravid, gravidast om och ev missfall

Hej

Hoppas detta inlägg kan hjälpa någon samt kanske de är fler som kan dela med sig om liknanden upplevelser

. Vi går nu in på 4:e försöker av dennna ?verkstad? jag har regelbunde mens som kommer alltid på dag 27. Ja känner väldigt väl min ägglossning den infaller den 12 och sekretet är kladdigt rinnande , ja precis som de ska vara vid ägglosssning. Vi har verklige. Legat i dessa dagar men de blir liksom inget. Sista gången kom mensen 7 dagar försent... de började blöda väldigt mkt och rött undra om detta va missfall eller bara sen mens.

Min erfarenheter är alla gravidtecken. Ömma bröst, hög temp illamående dvs samma som pms. Men någon Anna som exempelvis blött som en mens men då varit gravid. Ja tror ja plussade nämligen men strecket va svagt nästan osynligt men syntes på stickan, någon som haft så?

Berätta gärna om era upplevelser kring försök kring graviditeten

• Svar på tråden Skengravid, gravidast om och ev missfall
  • UndrandeSökare

Det låter som att du haft en kemisk graviditet (dvs man plussar men allt kommer ut innan man hunnit göra vul och se foster med hjärtslag. Jag har haft 6 missfall, varav en kemisk graviditet (plussade v.4 och exakt 7 dagar senare kom allt ut), 2 ofostriga graviditeter och 3 MA/missfall. Inga barn sen innan.

Missfallsutredningen efter missfall 3, visade inget för de tog få prover, så vi har söktt hjälp i Aten, Riga och London och hittar någea olika fertilitetsproblem.

Svar på tråden Skengravid, gravidast om och ev missfall