Kastade fler äpplen i skogen/busk liknade ställe - Kan djuren komma åt det?
Utan någon bild, blir det här nog jättesvårt att svara på så jag funderar på att dra ut och knäppa ett kort på stället.
Grannarna skulle slänga äpplen som föll ner på marken. De tyckte att de inte såg så fina ut och de hade ändå fina äpplen på trädet, tyckte de. De tänkte slänga äpplen i komposten, så då frågade jag om jag kunde ta deras hink med äpplen i och slänga i skogen, de blir nog gott för djuren och insekter.
De godkände min förfråga och jag fick hinken med äpplen i som jag senare slängde i skogen.
Jag ville inte slänga där folk brukar springa. Så jag hittade en perfekt plats, tyckte jag i början. Och slängde äpplena i någon form av buske.
Jag har sett några rådjur springa där i närheten. Även har en älg synts till i närheten. Men jag fick bara tankar efteråt om någon djur ens överhuvudtaget skulle komma åt där.
Tror ni rådjur komma åt alla ställen? Det är ingen buske, jag torr inte man kalla för det. Men lite små träd och fullt med långa växter m.m. Jag vet inte riktigt om rådjur tvingar in sig i att gå på sådant, om det inte är vid akuta lägen, tänker jag.
Tror det blir bäst med en bild . . .Skall försöka uppdatera med en bild sen!