• flygrl

TV-tips: Kattfilmen

Igår såg jag en härlig film om katter i Istanbul som jag vill tipsa alla er kattvänner om. Man fick följa ett antal gatukatter med olika personligheter och människorna som bryr sig om dom. :) Den heter Kattfilmen och finns på SVT Play:

www.svtplay.se/video/16631590/kattfilmen/dox-kattfilmen-avsnitt-1

Ett måste för den som älskar katter enligt mig.

Den ligger kvar på SVT Play till 5 augusti.

Går också i repris 3/8 & 4/8.

• Svar på tråden TV-tips: Kattfilmen
  • flygrl
    Nandez skrev 2018-07-31 10:34:17 följande:

Gillar också den

Ja, den e verkligen fin.
  • nernu

Såg titeln när jag letade runt på svt play och var tvungen att kolla vad det var (alltså läsa texten om programmet). Sjukaste jag har sett. En och en halv timme av att ?följa katters liv?. Herregud...

• adina01
    nernu skrev 2018-07-31 20:14:44 följande:
    Såg titeln när jag letade runt på svt play och var tvungen att kolla vad det var (alltså läsa texten om programmet). Sjukaste jag har sett. En och en halv timme av att följa katters liv. Herregud...
    Filmen skildrar människorna som katterna har nästan lika mycket som den skildrar katternna
  • flygrl
    Limajo skrev 2018-07-31 20:28:09 följande:

Tack för tips! Jag var i Istanbul häromåret och tänkte på hur många katter som fanns i stan och hur välmående de var. Det står skålar med vatten och kattmat i nästan varje gathörn. :)

Jag har också vart i Istanbul och reagerade på samma som du. Dom verkar ta väl hand om kissarna.
  • Nandez
    Limajo skrev 2018-07-31 20:28:09 följande:
    Tack för tips! Jag var i Istanbul häromåret och tänkte på hur många katter som fanns i stan och hur välmående de var. Det står skålar med vatten och kattmat i nästan varje gathörn. :)
    flygrl skrev 2018-08-01 17:58:43 följande:
    Jag har också vart i Istanbul och reagerade på samma som du. Dom verkar ta väl hand om kissarna. smile1.gif
    Härligt med välmående katter

• flygrl
    Nandez skrev 2018-08-02 13:09:55 följande:

Härligt med välmående katter

Visst e det. Det e så det ska va. :)
  • Nandez
    flygrl skrev 2018-08-02 16:45:53 följande:
    Visst e det. Det e så det ska va. :)
    Verkligen
Svar på tråden TV-tips: Kattfilmen