Nätdejting för KK/älskarinna - värt eller ovärt?
Hej,
Tråkigt men sant så är min fru inte längre speciellt attraherad av mig. Gissar att det ofta blir så i längre relationer. Synd men inte mycket att göra. Lyckligtvis finns det andra som inte delar hennes åsikt i frågan.
Så nu är det hitta en KK som gäller. Borde inte vara så svårt eftersom jag ser relativt bra ut och ör vältränad och intelligent (nämnde jag ödmjuk?).
Funderar på att prova Tinder och Badoo. De verkar främst profilera sig på singlar dock, jag letar ju mer en likasinnad kumpan för diverse utsvävningar snarare än en potentiell livskamrat.
Sedan undrar jag lite om inte risken för upptäckt är väldigt stor också? Alltså att någon bekant till min fru får syn på mi profil och berättar.
Ett avslöjande skulle leda till skilsmässa, det är en kalkylerad risk, det vore tråkigt men inte världens undergång, en relation med så dåligt sex som vi har är ju ändå inte något att hänga i julgranen direkt.
Men svårt att gissa hur stor den risken är, nära 0 eller nära 100%?
Finns det någon med erfarenheter av Tinder och Badoo? Är det värt att söka oserisösa dater där för lösa förbindelser?
Eller är de flesta ute efter något mer långvarigt?
Synpunkter, erfarenheter?
Visst får ni moralisera om ni vill och föreslå att vi ?pratar om det? istället eller går i terapi etc men kommer inte att besvara sådana inlägg. Kram.