• Svar på tråden Vad har ni för armbandsur ?
  • Aniiee

Inget. Sist jag hade ett armbandsur så var det ett GUL, och jag var väl kanske... 10-11? Något sånt...

Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • sextiotalist

Eftersom jag är en person som lätt kan förlägga ett armbandsur, så brukar jag köpa billiga, som gillar, på någon affär som säljer klockor. För tillfället har jag ingen alls, då den jag hade sist är borta.

Hade jag ägt en dyr klocka, hade den nog legat i en låda hemma.

• sextiotalist

Eftersom jag är en person som lätt kan förlägga ett armbandsur, så brukar jag köpa billiga, som gillar, på någon affär som säljer klockor. För tillfället har jag ingen alls, då den jag hade sist är borta.

• Nandez
    sextiotalist skrev 2018-07-21 15:30:04 följande:
    Samma här, förlägger också armbandsuren. Nu har jag ngen.
  • Anonym (Mamma till 2)

En Tissot till vardags för den passar perfekt till min smala handled. Här även en Breitling som jag använder vid speciella tillfällen.

• Anonym (Japp)

Jag har en Patek Philippe klocka

• Glinda från Oz

Inget, jag trodde inte någon använde armbandsur längre.

• Anonym (Mamma till 2)
    Glinda från Oz skrev 2018-07-21 17:54:13 följande:

Inget, jag trodde inte någon använde armbandsur längre.

Då hoppas jag att du inte är en av dom jobbiga människor som inte har armbandsur och istället går runt och frågar andra hur mycket klockan är för såna finns det gott om.
  • Anonym (mobiltelefoner)

Många använder ju telefonen  istälet

• Hårfagre
    Anonym (mobiltelefoner) skrev 2018-07-21 18:54:53 följande:

Många använder ju telefonen  istälet

Det är just det som är så tråkigt idag.
  • Aniiee
    Anonym (Mamma till 2) skrev 2018-07-21 18:00:04 följande:
    Då hoppas jag att du inte är en av dom jobbiga människor som inte har armbandsur och istället går runt och frågar andra hur mycket klockan är för såna finns det gott om.
    Jag önskar att det fanns fler klockor tillgängliga i det allmänna utrymmet. Förut satt det en klocka utanför Ur & Penn i centrum, men den är borttagen. 
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Anonym (Mamma till 2)
    Aniiee skrev 2018-07-21 19:05:38 följande:

Jag önskar att det fanns fler klockor tillgängliga i det allmänna utrymmet. Förut satt det en klocka utanför Ur & Penn i centrum, men den är borttagen. 

Kan tipsa om att ha en lättillgänglig på handleden inte är alltför betungande
Svar på tråden Vad har ni för armbandsur ?