Har ni bytt mål i livet totalt?
Hej!
Jag hoppas jag verkligen inte sårar någon, för det är verkligen inte meningen. Vi alla har olika smaker, och bara för att jag har byt ut mina mål mot en annan riktning, så betyder det ju inte att mina f.d ambitioner är dåliga på något sätt.
Okej, sedan jag var kanske 15 år. Så drömde jag om att bli skådespelare, tänkte att det vore skoj med kändisskap och berömmelse.
Jag lyckades ta mig in i karriären vid ung vuxen ålder. Det blev dock många gratis arbeten.
Den absolut sista produktioner var för min del den största av alla som jag var med på tidigare produktioner. Det var där som jag började tycka det var tråkigt. Det blev repetition efter repetition. Och efter alla repetitioner, så skulle var ha en hel del föreställningar. Så det fortsatte med samma sak, nästan varje dag. Jag tappade min totala ambition och inriktar idag helt någonting annat i livet. Jag är tjugofem år, och tänker bara tillbaka om jag kanske ändå fokuserade på mina betyg tidigare och högskolan.
Men gott och kort, jag har byt min ambition till helt någon annan inriktning. Har ni själv känt att ni hamnat fel någonstans, eller har ni själva haft ambitioner om skådespeleri, eller ni kanske fortfarande har det?