• Balken99

Stora problem med finnar

Jag har väldigt mycket problem med finnar någonstans mellan halsen och bröstkorgen. Jag har haft dem där hur länge som helst, flera månader och jag bara väntar på att dem ska försvinna men det gör dem inte. Har ni tips på hur jag kan få bort de? Jag är 19 år gammal nu och har inte haft några större problem med finnar där innan.

[img=/gallery/image/5334021/full_600/phpDMCFuD16018.jpg

• Svar på tråden Stora problem med finnar
  • FM2018

Är de envisa?

Jag svarar inte på provokation eller upprepade frågor
  • Anonym (Lina)

Lyssna på Alexander Pärleros framgångspodden med Ida Warg, där berättar han hur han blev av med sina finnar. Han började äta vegansk mat. Pröva det.

• Emmished

Jag hade länge problem med akne och försökte allt från kost omläggning till olika receptfria alternativ men nrä det blev som värst gick jag till läkare och de hjälpte mig att fatta att det är en sjukdom... jag använder sedan 2016 en kräm som heter differin och det funkar perfekt för mig. 

Jag beställer det på nätet från ett online apotek som heter Treated.com: https://se.treated.com/akne/differin

Det är viktigt att förstå att det är en sjukdom om det följer med i vuxen livet och att sjukdomar botas med läkemedel och inte med huskurer.

Kram Emmis

Svar på tråden Stora problem med finnar