Killnamn
Vad tycker ni om namnet Fabian?
Tar gärna emot namnförslag.
Tycker om det. Det låter så trevligt och reko. Fint, enkelt och gångbart. "Fabbe" sött smeknamn.
Svårt att veta vad det är för namnstil du är ute efter, men jag gissar på enkelt och hyfsat internationellt:
Filip, Lukas, Oscar, Ossian, Samuel, Aron, Hugo, Gabriel, Adrian, Jakob, Valter, Isak, Herman.
Coolt
Coolt namn. Jag gillar det.
Helt okej.
Andra förslag är
Milo
Milton
Melvin
Leon
Gillar Fabian men mest fått dåliga reaktioner till det namnet som - ungen kan väl inte ska heta Fabian? Och liknande.
Melvin tycker jag är så fint.
Hur kan folk säga något sånt om namnet Fabian? Vad är det för människor du har att göra med i din umgängeskrets som ställer sådana frågror? Det är ett latinskt namn som har använts i Sverige sedan 1500-talet. Det finns ytterst få traditionella namn i Sverige som har latinskt ursprung utan att vara bibliska. Det är ett sånt otroligt fint namn, jag skulle absolut kunna tänka mig att namnge en son Fabian i framtiden!
Léon tycker jag också är fint. Jag älskar klassiska franska namn.
De andra namnen du nämner är white trash.
Jag tycker att Fabian är ett fint namn och det är inte så vanligt heller. Det är ni som föräldrar som ska välja namn, bry er inte om vad alla andra tycker.
Hur kan folk säga något sånt om namnet Fabian? Vad är det för människor du har att göra med i din umgängeskrets som ställer sådana frågror? Det är ett latinskt namn som har använts i Sverige sedan 1500-talet. Det finns ytterst få traditionella namn i Sverige som har latinskt ursprung utan att vara bibliska. Det är ett sånt otroligt fint namn, jag skulle absolut kunna tänka mig att namnge en son Fabian i framtiden!
Léon tycker jag också är fint. Jag älskar klassiska franska namn.
De andra namnen du nämner är white trash.
Andra förslag är
Milo
Milton
Melvin
Leon
Gillar Fabian men mest fått dåliga reaktioner till det namnet som - ungen kan väl inte ska heta Fabian? Och liknande.
Andra förslag är
Milo
Milton
Melvin
Leon
Jag tycker att Fabian är ett fint namn och det är inte så vanligt heller. Det är ni som föräldrar som ska välja namn, bry er inte om vad alla andra tycker.
Andra förslag är
Milo
Milton
Melvin
Leon