Milda sexualbrott, vad tycker ni?
Hej Familjeliv!
Jag undrar lite vad ni tycker om de personer som har sexuellt ofredande på sitt belastningsregister. Och att dessa brott endast skett via nätet och mot vuxna personer i mild form.
Med andra ord någon som gjort några misstag och blev anmäld för det, vilket resulterade i den snabbaste vägen ut. Detta var att erkänna "brottet" och ta böter.
Frågar detta mest eftersom jag tycker det är jobbigt att mina väldigt små misstag ska stå i mitt belastningsregister när idioter skjuter varandra till döds i Malmö och inte en jävel bryr sig om det. Däremot om jag skickar fel meddelande till någon online ja då jävlar ska jag nästan ruttna i fängelset!
Kan skriva i en evighet om detta men vill mest veta vad "allmänheten" tycker om någon som helt enkelt flörtat med fel personen, skickade dickpic till en annan som råkade vara fel person och sen många år senare skickade ett meddelande till fel person..
Jag försöker ta tag i mina problem men samtidigt.. detta beteende har gett mig relationer och resultat i form av sex så inte särskilt konstigt att jag gör det.
Mitt längsta kk förhållande började med att jag skickade en dickpic till henne. Hur brukar jag flörta? Via nätet, som de flesta nu i apparnas värld. Att flörta med någon brukade resultera i att vi båda skickade bilder också när jag började med det så redan där "startade" detta beteende.
Och trots allt så är ju sexuellt ofredande det mesta när det kommer till att flörta egentligen. Annars förblir man bara vänner. Så är det och har varit i hela vår historia så tänker inte ens diskutera den biten.
mvh frustrerad ung man