För att svara på frågan i en tråd som tagits bort.
Jag tror inte att vita kvinnor hatar svenska män, men jag antar att han var arg för att känna sig sekundär utan att veta vad kvinnor ser hos utländska män och vad som gör skillnaden. Till sist tror jag inte att det finns någon anledning till avund, vi tycker helt enkelt annorlunda.
Vad som bestämmer vem jag personligen faller för beror främst på hans ande som består av flera aspekter som kultur, mentalitet, personlighet och energi. Om du är till freds och trygg med din egen tillhörighet bör de utländska männen inte störa dig. Det kan finnas en generell negativ bild om svenska män som huvudsakligen beror på hur du är och hur ni beskrivs. Hur och av vem spelar ingen roll, det handlar om eran självbild som man.
Min egen åsikt om de svenska killarna jag har varit med är att de är så vanliga, distanserade och förutsägbara, men också lugna, säkra och kanske snygga på sitt eget vis med ofta ljusare hår och ögonfärg. Personligen föredrar jag uppenbarligen mörkögda killar med annat i blodet, som annan värme, energi och sätt att närma sig och naturligtvis beroende på hur personen är där kemi avgör.