Misstänker missfall
Hej.
Är i v 6+3 idag. Vaknade inatt av att jag fick brun-rött utspätt blod på pappret när jag gick på toa, i storlek som en femma ungefär. Fick panik och ringde 1177 som tyckte jag skulle åka in då jag även hade mensliknande smärtor som strålade ut till ena sidan.
Väl inne på gyn akut efter lång tids väntan tog de blod och urinprov och sa att jag skulle komma tillbaka 9 imorse då läkaren inte hade tid förren då.
Åkte hem och kunde såklart inte sova, kom samma blod igen på toa.
Åkte in kl 9 och när jag gick på toa där kom det vattnigt brunt blod på pappret, ganska mkt mer än innan. Blev livrädd och började gråta då mensvärken blivit mer.
Klockan blev 11 och jag fick äntligen komma in till vul.
Han kollade runt med några instrument och påpekade att jag blödde mer än vad han tyckte var normalt - vilket tydde på kommande missfall.
Han letade därefter runt efter ett tickande hjärta som han tillslut hittade och visade mig. Sa även att jag såg mer ut som i v 6 pga storleken.
Jag ska på återbesök om en vecka men han sa att jag skulle ställa in mig på missfall och att det antingen idag eller imorgon kommer komma mer blod.
Nu väl hemma har jag vatt på toa flertalet gånger och änsålänge har det inte kommit mer blod sen imorse, mensvärken har även avtagit, likaså min uppblåsthet jag haft hela grav.
Nån som vatt med om samma och vet vad jag kan vänta mig?
Är helt förkrossad, kan inte sluta gråta.
inga onödiga kommentarer tack.