• Plattfoten

Vilka bröst föredrar du? Endast tre alternativ.

Här är frågan ställd, om du föredrar stora silikonbröst framför små naturliga bröst. Sen finns det förstås massa andra sorters bröst, men just här vill jag ställa dessa mot varndra, då det känns som om många med små bröst opererat sig, och det börjar bli utrotningshotade.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka bröst föredrar du? Endast tre alternativ.
  • annabellelee
    Bröstlängtan skrev 2018-06-30 10:50:45 följande:

Stora naturliga är det vackraste som finns.

Jo, många tycker ju det, men nu antar jag att ts antingen har små bröst och vill ha folks (mäns?) åsikt om huruvida en eventuell operation skulle göra henne mer attraktiv eller ej i andras ögon, ELLER så vill ts slå ett slag för att man inte ska operera sig.

Har man naturligt stora bröst funderar man nog inte på operation.
  • Bröstlängtan
    annabellelee skrev 2018-06-30 11:00:17 följande:

Jo, många tycker ju det, men nu antar jag att ts antingen har små bröst och vill ha folks (mäns?) åsikt om huruvida en eventuell operation skulle göra henne mer attraktiv eller ej i andras ögon, ELLER så vill ts slå ett slag för att man inte ska operera sig.

Har man naturligt stora bröst funderar man nog inte på operation.

Ja, det var dumt av mig att skriva så...jag skulle säga att små naturliga bröst är mycket vackrare än stora plastiga silikonbröst. Störst är inte alltid bäst!!!
  • Physalis

Tror du inte kommer få några bra svar.

För dig kanske små bröst är = icke existerande bröst och silikonbröst är att operera dessa till normalstora. Medans de som svarar tänker att små bröst är normalstora bröst och silikonbröst är att dessa opereras till fotbollstora.

Korrekturläser som en kratta
  • HD2017dis

Jag gillar små och fasta bröst, flickbröst mums, suga lite på dem!

Konstigt nog har alla tjejer jag träffat haft väldigt fina bröst och fina kroppar. Ändå har jag dejtat väldigt olika.

• GGN
    HD2017dis skrev 2018-07-01 08:45:19 följande:

Jag gillar små och fasta bröst, flickbröst mums, suga lite på dem!

Konstigt nog har alla tjejer jag träffat haft väldigt fina bröst och fina kroppar. Ändå har jag dejtat väldigt olika.

Såna bröst som jag har!
  • Wench85

Både "små" och "stora" är ju ganska otydliga avgränsningar. Jag har silikonbröst, men bara 450 cc, vilket gav bh-storlek 75e. Å ena sidan är de mycket störe än innan, men jag har bekanta med dubbelt så stora bröst. Räknas mina som stora silikonbröst då? :Pmycket mindre än vissa, men mycket större än andra... 

• Gaskarl
    Wench85 skrev 2018-07-02 11:43:17 följande:

Både "små" och "stora" är ju ganska otydliga avgränsningar. Jag har silikonbröst, men bara 450 cc, vilket gav bh-storlek 75e. Å ena sidan är de mycket störe än innan, men jag har bekanta med dubbelt så stora bröst. Räknas mina som stora silikonbröst då? :Pmycket mindre än vissa, men mycket större än andra... 

Du har mycket fina bröst, typ perfekta.. Lekvänliga, även spansk massage funkar.. Du har stora, fina silikonbröst, tycker iaf jag.
  • Plattfoten
    Wench85 skrev 2018-07-02 11:43:17 följande:

jag tycker du har jättefina bröst. Med stora bröst menade jag väl egentligen alla silikonbröst. För man opererar väl sällan små silikonbröst. Och med små bröst menade jag typ a-kupa eller a-.

Hur känns det att ha silikonbröst? Är det obekvämt? Vad hade du för storlek innan?
  • Wench85
    Plattfoten skrev 2018-07-02 12:14:30 följande:
    jag tycker du har jättefina bröst. Med stora bröst menade jag väl egentligen alla silikonbröst. För man opererar väl sällan små silikonbröst. Och med små bröst menade jag typ a-kupa eller a-.

Hur känns det att ha silikonbröst? Är det obekvämt? Vad hade du för storlek innan?
    Inte ett dugg obekvämt, och nu känns det inte något speciellt alls. Förutom när jag klär av mig, då känns det fortfarande lite som att jag är världens sexigaste och ibland blir jag lite (glatt) överraskad över att de är så stora. Då har jag ändå haft dem i nästan 3 år.

Jag hade 75 C innan barnen, men efter dem blev brösten mycket mindre och lite tråkiga, hade oftast 75B.

Med kläder på känns mina nya bröst som de är i kategorin större men inom normalspann. Jag tror inte att någon uppfattar dem som opererade i vanlig kontorsoutfit. 

Men i omröstningen skulle jag ändå säga att jag föredrar bröst i min storlek framför A-kupa. Men hellre naturliga små än stora runda som känns som porrskådisbröst. Och vänner med silikonbröst har ofta lite hårda knölar och kanter, det tycker jag är sjukt osexigt.
  • Plattfoten
    Wench85 skrev 2018-07-02 12:30:19 följande:

Inte ett dugg obekvämt, och nu känns det inte något speciellt alls. Förutom när jag klär av mig, då känns det fortfarande lite som att jag är världens sexigaste och ibland blir jag lite (glatt) överraskad över att de är så stora. Då har jag ändå haft dem i nästan 3 år.

Jag hade 75 C innan barnen, men efter dem blev brösten mycket mindre och lite tråkiga, hade oftast 75B.

Med kläder på känns mina nya bröst som de är i kategorin större men inom normalspann. Jag tror inte att någon uppfattar dem som opererade i vanlig kontorsoutfit. 

Men i omröstningen skulle jag ändå säga att jag föredrar bröst i min storlek framför A-kupa. Men hellre naturliga små än stora runda som känns som porrskådisbröst. Och vänner med silikonbröst har ofta lite hårda knölar och kanter, det tycker jag är sjukt osexigt.

Tack för att du delar med dig! Du skriver att dina vänner har hårda kanter och knölar, det låter ju inte så kul. Hur kommer det sig att du klarat dig från det?
  • Paulina27

Håller med de som sagt att det beror på vad de som röstar menar med små bröst och stora silikonbröst. Jag skulle klassa mina som små naturliga, men många skulle säkert tycka de är stora i jämförelse med en A-kupa.

• Wench85
    Plattfoten skrev 2018-07-02 12:39:14 följande:
    Tack för att du delar med dig! Du skriver att dina vänner har hårda kanter och knölar, det låter ju inte så kul. Hur kommer det sig att du klarat dig från det?
    Vet inte riktigt. Väldigt bra kirurg kanske? Och att jag inte hade sååå stora implantat. En av mina närmaste har 600-700 cc och på ena bröstet känner man kanter på hela ena sidan, gissningsvis för att det är lite för stort.
Svar på tråden Vilka bröst föredrar du? Endast tre alternativ.