Plattfoten skrev 2018-07-02 12:14:30 följande:
jag tycker du har jättefina bröst. Med stora bröst menade jag väl egentligen alla silikonbröst. För man opererar väl sällan små silikonbröst. Och med små bröst menade jag typ a-kupa eller a-.
Hur känns det att ha silikonbröst? Är det obekvämt? Vad hade du för storlek innan?
Inte ett dugg obekvämt, och nu känns det inte något speciellt alls. Förutom när jag klär av mig, då känns det fortfarande lite som att jag är världens sexigaste och ibland blir jag lite (glatt) överraskad över att de är så stora. Då har jag ändå haft dem i nästan 3 år.
Jag hade 75 C innan barnen, men efter dem blev brösten mycket mindre och lite tråkiga, hade oftast 75B.
Med kläder på känns mina nya bröst som de är i kategorin större men inom normalspann. Jag tror inte att någon uppfattar dem som opererade i vanlig kontorsoutfit.
Men i omröstningen skulle jag ändå säga att jag föredrar bröst i min storlek framför A-kupa. Men hellre naturliga små än stora runda som känns som porrskådisbröst. Och vänner med silikonbröst har ofta lite hårda knölar och kanter, det tycker jag är sjukt osexigt.