• fizzypop

hur får jag en kropp som ariana grande?

måste man typ sluta äta då?   gillar mat och godis och så     äter kanske för mycket

ni som inte vet vem hon är så är hon väldigt smal  och har väldigt snygg kropp

• Svar på tråden hur får jag en kropp som ariana grande?
  • faren

Jag vet hur man

Gör för att få en kropp som hennes! Man slutar att fjanta sig, som du gör, och börjar älska sin egen kropp, precis som den är? Eller så svälter man sig, och mår så pissdåligt, att man önskade att hon aldrig fanns!

• Yasminaoo

Först måste du vara 1.53 cirka som hon är, endast tjejer under 157 kan få till den looken. Du måste också från början vara byggd så petite som hon är och inte ha en grov, skandinavisk benstomme ;)

Annars räcker det att du börjar powerwalka innan frukost och köper ett gymkort där du går på pass så ofta som möjligt (förslagsvis hårda konditionspass, core-pass osv)

Gå på spraytanning, bli vegan.

• Heliena

Du backar bandet och blir 12 år igen. Då kommer din kropp se ut som hennes.

• Meriall
    Yasminaoo skrev 2018-06-30 05:19:36 följande:

Först måste du vara 1.53 cirka som hon är, endast tjejer under 157 kan få till den looken. Du måste också från början vara byggd så petite som hon är och inte ha en grov, skandinavisk benstomme ;)

Annars räcker det att du börjar powerwalka innan frukost och köper ett gymkort där du går på pass så ofta som möjligt (förslagsvis hårda konditionspass, core-pass osv)

Gå på spraytanning, bli vegan.

Detta stämmer TS
  • Hanky Panky
    Fjäril kär skrev 2018-06-30 08:49:18 följande:
    Hon ser ut som ett barn. Varför vill du se ut så?
    Jag vet inte om jag kan hålla med om att hon ser ut som ett barn.

Kan förstå hur hennes kropp tilltalar många, men tror att den är svår att få till om man inte redan är petit. Jag tycker också hon har snygg kropp för någon i hennes ålder.

• Aikido

Vilka förutsättningar har du? Är du 1.95 och byggd som en gammal sovjetisk kulstötare kommer verkligheten att bjuda visst motstånd.

• Yasminaoo
    Hanky Panky skrev 2018-07-01 14:25:10 följande:

Jag vet inte om jag kan hålla med om att hon ser ut som ett barn.

Kan förstå hur hennes kropp tilltalar många, men tror att den är svår att få till om man inte redan är petit. Jag tycker också hon har snygg kropp för någon i hennes ålder.

Typiskt avundsjuka kvinnor att skriva så. Är en tjej smalare och vacker så ser hon ut som en pojke, är ingen riktig kvinna och alla män som attraheras av henne är pedofiler även om hon är 25. Är en tjej 160 och dom själva 180 och väger 100 kg (eller bara 180 långa+fula eller +inte lika attraktiva helt enkelt) så säger dom att hon är löjligt kort och ser ut som ett barn med taxben. Kolla bara alla hundratals desperata längdtrådar på forumet som kokar av hat mot ?korta? kvinnor...

SJÄLVKLART ser inte Ariana G ut som ett barn men hon ser ung ut och kommer se ung och fräsch ut tills hon är 50 osv om hon håller formen. Inte så konstigt om en kvinna hellre ser ut så än som en 60-åring. De flesta både män och kvinnor vill se unga ut. Ariana har kvinnliga former men mycket riktigt en kropp som kanske en fit 18-åring och det tror jag nog även skribenterna i tråden egentligen hade velat ha...
  • Yasminaoo
    Aikido skrev 2018-07-01 14:32:44 följande:

Vilka förutsättningar har du? Är du 1.95 och byggd som en gammal sovjetisk kulstötare kommer verkligheten att bjuda visst motstånd.

Hahaha
  • Bibbidi
    Yasminaoo skrev 2018-07-01 16:50:38 följande:
    Typiskt avundsjuka kvinnor att skriva så. Är en tjej smalare och vacker så ser hon ut som en pojke, är ingen riktig kvinna och alla män som attraheras av henne är pedofiler även om hon är 25. Är en tjej 160 och dom själva 180 och väger 100 kg (eller bara 180 långa+fula eller +inte lika attraktiva helt enkelt) så säger dom att hon är löjligt kort och ser ut som ett barn med taxben. Kolla bara alla hundratals desperata längdtrådar på forumet som kokar av hat mot ?korta? kvinnor...

SJÄLVKLART ser inte Ariana G ut som ett barn men hon ser ung ut och kommer se ung och fräsch ut tills hon är 50 osv om hon håller formen. Inte så konstigt om en kvinna hellre ser ut så än som en 60-åring. De flesta både män och kvinnor vill se unga ut. Ariana har kvinnliga former men mycket riktigt en kropp som kanske en fit 18-åring och det tror jag nog även skribenterna i tråden egentligen hade velat ha...
    Men Gud man behöver inte vara avundsjuk bara för att man inte tycker att en viss kändis är snygg. 

Jag tycker exempelvis Scarlet Johansen inte alls är snygg även fast jag vet att många tycker hon är assnygg. Är jag avungsjuk på Scarlet? Nej! Jag tycker bara inte hon är snygg. Däremot tycker jag Anna Hathaway är uuuuuursnygg, även fast jag vet att alla inte tycker samma. Är de personerna som inte håller med mig om Anna avundsjuka på Anna? Självklart inte. Jag tycker också Ariana har en kropp som påminner mig om ett barn, antagligen för att hon är väldigt smal och har en petit kroppsform. Man behöver inte vara avundsjuk för det. Alla har olika åsikter och olika smak och tur är väl det.
Svar på tråden hur får jag en kropp som ariana grande?