hur får jag en kropp som ariana grande?
måste man typ sluta äta då? gillar mat och godis och så äter kanske för mycket
ni som inte vet vem hon är så är hon väldigt smal och har väldigt snygg kropp
måste man typ sluta äta då? gillar mat och godis och så äter kanske för mycket
ni som inte vet vem hon är så är hon väldigt smal och har väldigt snygg kropp
Jag vet hur man
Gör för att få en kropp som hennes! Man slutar att fjanta sig, som du gör, och börjar älska sin egen kropp, precis som den är? Eller så svälter man sig, och mår så pissdåligt, att man önskade att hon aldrig fanns!
Först måste du vara 1.53 cirka som hon är, endast tjejer under 157 kan få till den looken. Du måste också från början vara byggd så petite som hon är och inte ha en grov, skandinavisk benstomme ;)
Annars räcker det att du börjar powerwalka innan frukost och köper ett gymkort där du går på pass så ofta som möjligt (förslagsvis hårda konditionspass, core-pass osv)
Gå på spraytanning, bli vegan.
Du backar bandet och blir 12 år igen. Då kommer din kropp se ut som hennes.
Hon ser ut som ett barn. Varför vill du se ut så?
Först måste du vara 1.53 cirka som hon är, endast tjejer under 157 kan få till den looken. Du måste också från början vara byggd så petite som hon är och inte ha en grov, skandinavisk benstomme ;)
Annars räcker det att du börjar powerwalka innan frukost och köper ett gymkort där du går på pass så ofta som möjligt (förslagsvis hårda konditionspass, core-pass osv)
Gå på spraytanning, bli vegan.
Vilka förutsättningar har du? Är du 1.95 och byggd som en gammal sovjetisk kulstötare kommer verkligheten att bjuda visst motstånd.
Jag vet inte om jag kan hålla med om att hon ser ut som ett barn.
Kan förstå hur hennes kropp tilltalar många, men tror att den är svår att få till om man inte redan är petit. Jag tycker också hon har snygg kropp för någon i hennes ålder.
Vilka förutsättningar har du? Är du 1.95 och byggd som en gammal sovjetisk kulstötare kommer verkligheten att bjuda visst motstånd.