Svamp? Mens? Gravid?
Hej! Jag har en rätt så rörig fråga. Hoppas ni förstår och orkar läsa till slutet!!
Jag hade mens den 3e juni, har haft oskyddat samlag hela månaden, (vi planerar att bli gravida) jag tycker jag har haft lite små symptom, molande mensvärk, kissnödig konstant, yrsel/huvudvärk, uppsvälld och finnar,
Ska ha mens om 4 dagar.
Testade mig med clearblue early man kan ta 6 dagar innan missad mens, tog det samma dag det gick eller en dag för tidigt, minns inte riktigt. Fick negativt. Dock kan det vara så att det inte syns ännu.
Igår började det klia/svida i underlivet samt grynig flytning, misstänker svamp, (som man kan få under graviditet men också innan mens), har köpt receptfritt läkemedel mot svamp.
Idag fick jag brun flytning som sen övergick till svart mens. Dock inte lika mycket som vanlig mens.
Jag är helt förvirrad och undrar vad det är som sker, är det en nidblödning? Det tvekar jag dock på. Är det mens? Är det bara gammalt blod? Är det missfall? E de något helt annat?
Skriv gärna vad du/ni tror, också om ni har upplevt samma, om ni har fått en svart/brun blödning tidigt i graviditen och att det sedan har visat sig att du är gravid?
Hoppas någon vet och att ni håller god ton!!
Mvh en förrvirrad person som hoppas på ett +!!