• Dennan88

Brun flytning gravid!

I tisdags plussade jag med cb early på morgonen sen igår eftermiddag så gjorde jag cb digital som visade ej gravid och idag har jag fått en pytteliten ljusbrun flytning!!! Jag ber till högre makter att jag inte håller på att få MF... någon annan som är eller har varit i samma situation som jag?

• Svar på tråden Brun flytning gravid!
  • Kellie13

Nä jag tror inte att det är någon fara. CB veckoindikator är ju inte lika känslig som dom tidiga testen så vänta några dagar och kolla igen.

• Kellie13

Nä jag tror inte att det är någon fara. CB veckoindikator är ju inte lika känslig som dom tidiga testen så vänta några dagar och kolla igen.

• BragoP

Som föregående talare säger så är inte dom andra testen lika känsliga och bruna flytningar behöver inte betyda något. Jag själv hade det 3-4 ggr under de första 10 veckorna och allt gick bra.

• Dennan88

Tusen tack för era svar det gör mig lite lugnare iallafall så tusen tack

• Dennan88

Jag har precis varit på gynakut och fått konstaterat att jag fått missfall ;-( känns fruktansvärt tungt efter 1års försök o längtan!

• Dennan88
    BragoP skrev 2018-06-29 10:07:14 följande:

Jag beklagar verkligen! <3

Tack så jätte mycket <3
  • Kellie13
    Dennan88 skrev 2018-06-29 10:02:51 följande:

Jag har precis varit på gynakut och fått konstaterat att jag fått missfall ;-( känns fruktansvärt tungt efter 1års försök o längtan!

Jag beklagar så mycket! Vet hur det känns! Råkade ut för ett MA och gick med ett dött foster i 2 månader i magen, fick veta på RUL att det var dött. Styrkekramar till dig!Hjärta
Svar på tråden Brun flytning gravid!