• Kiwibiwi

Bim +19 imorgon..

Imorgon är jag på bil +19..

"Mensvärk" till o från i 3 veckor, ont i ljumskar å höfter till å från.. mer flytningar..

Gjorde negativt gravtest senast på bim +15, antar att det bara är mensen som kände att hoppa denna månaden, någon gång får väl vara första..

Det jobbiga är ju ovissheten om VARFÖR, tycker inte man har mensvärk i 3 veckors tid om mensen bara hoppar.. är absolut inte stressad då jag är hemma och är mammaledig.

Nu kommer ju tankar upp som "är det något fel på mig"

Nojig i know.. någon med samma problem?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-06-25 22:07
    Bim +19 ska de givetvis stå haha

• Svar på tråden Bim +19 imorgon..
  • fjanten

Man ägglossar ju i snitt 11 gånger/år, så det händer ju att man skippar en blödning/får en sparsammare blödning än vanligt - utan att något är fel

• Kiwibiwi

Ja absolut och det är jag helt med på, tycker det är konstigt att ha mensvärk hela tiden bara, me ksk är vanligt :)

• fjanten
    Kiwibiwi skrev 2018-06-27 06:37:16 följande:

Ja absolut och det är jag helt med på, tycker det är konstigt att ha mensvärk hela tiden bara, me ksk är vanligt :)

Boka en tid hos en gynekolog om du är orolig för cystor eller så
  • Kiwibiwi
    fjanten skrev 2018-06-27 06:57:13 följande:

Boka en tid hos en gynekolog om du är orolig för cystor eller så

Ska åka utomlands nu i 2v, meningen är att min nästa mens skall komma under tiden då vi är iväg, så kommer den inte då så kommer jag ringa gyn :)

Tror det nervösa ligger i grunden att jag har cellförändringar med viruset som ger anlag för cancer.

Egentligen vet jag att det är vanligt att mensen hoppar, men eftersom det är första gången så kommer ändå 100 frågor haha
Svar på tråden Bim +19 imorgon..