• SummerSun84

Symptom vecka 9

Hej. Klev precis in i vecka 9 igår och vill höra lite vad som kan tänkas är normalt i denna vecka. Jag har då och då ont i ländryggen och typ mensvärk och att det gör ont i höfterna typ. Jag hade en blödning som var typ som en sparsam i vecka 6. Mer brun mens typ. Barnmorskan sa det är normalt. Blödde aldrig fulla bindor och avtog efter cirka 4 dagar . Vad kan de ha varit?

En enda klump eller mer tjock flytning var det enda.

• Svar på tråden Symptom vecka 9
  • legomum

Allt från att inga symtom till att vara näst intill klistrad till toaletten och kräkas är normalt.

Blödningen kan ha varit då du skulle haft din mens, men eftersom du är gravid så blev det bara en blek kopia om hur din mens är.

Inget ovanligt, finns ju de som har som vanligt med sin mens hela graviditeten.

Det är så mycket som är inom spannet normalt vid en graviditet.

Grattis till din nya familjemedlem

• SummerSun84
    legomum skrev 2018-06-24 07:00:40 följande:

Allt från att inga symtom till att vara näst intill klistrad till toaletten och kräkas är normalt.

Blödningen kan ha varit då du skulle haft din mens, men eftersom du är gravid så blev det bara en blek kopia om hur din mens är.

Inget ovanligt, finns ju de som har som vanligt med sin mens hela graviditeten.

Det är så mycket som är inom spannet normalt vid en graviditet.

Grattis till din nya familjemedlem

Tack så jättemycket. Känner mig lite lugnare när du säger detta för magen har ju fortsatt växa efter detta. Detta kom ju över en vecka efter mensen var räknad till och som sagt mest var det brunt. Fyllde inte ens upp en binda. Första ultraljudet ska göras om 3 veckor. Önskar man kunde snabbspola tiden nu.
Svar på tråden Symptom vecka 9